Bra dag!

Idag har jag vart ledig men de har vart full rulle ändå :) hehe lite som vanligt när de gäller mej kanske? :P Iaf så har jag spenderat hela dagen med min älskade storasyster å med min älskade systerson :) Imorse så åkte vi till Näl, Philip skulle få nya skor som han använder när han sover. Sen så åkte vi till farmor å käka lite å tog en fika, jättekul att träffa henne igen det var ett tag sen nu:)
Sen så åkte vi upp till Nordby, gick runt å kolla lite i affärer efter att Nicklas hade slutat, käkade på Max och hade bara allmänt trevligt lixom :) Tack för en trevlig dag :)

Sen när jag kom hem så städade jag hela lägenheten och tvättade så nu luktar de alldeles nystädat, hehe!

Så nu har jag precis gjort hårinpackning, tagit en dusch, slängt på mej myysskläderna och slängt mej framför tv:n med liite godis som jag tkt mej gjort förtjänt av, hihi!

Imorn en ny dag med jobb på programmet, :)

Bye Bye

Även om vi har brutna vingar står livet aldrig still!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0