:)

Nu har jag vart dålig på att skriva här på ett par dagar nu, men har inte haft så mkt tid för datan känns det som, hehe! Men en liten sammanfattning ska de bli här.

Igår så jobbade jag 10-16, en del att göra faktiskt man märker att de börjar gå mot sommar å semester nu:) Imorn är de en vecka kvar tills jag ska ha semester i 2 härliga veckor!! :) Hoppas bara att de blir fint väder så man kan ligga å sola hela dagen :)
Sen efter jobbet så åkte jag ner till Frida som bor ute i Grundsund. Hon tar studenten imorn å jag var bjuden dit då, men kan inte komma då så jag åkte ner till henne igår istället och gav henne min studentpresent som jag köpt till henne. Jag köpte ett jättefint halsband med ett hjärta på och ett armband. Hon blev lite kär i de tror jag, :P hon skulle ha på sej det imorn på studenten iaf:) Så de var kul att hon gillade det iaf :) Sen så åt vi kräftor som hennes pappa hade fiskat själv, jättegott :) sen så åt vi även tårta:) Hade hur trevligt som helst, hennes föräldrar är hur käcka å trevliga som helst. Sen så mannekänga frida för mej i dom kläderna som hon ska ha på sej imorn, jättefin vit tubklänning:)
Sen så åkte den lilla damen med till grebbestad å spana in min lägenhet å vi satt å tjöta lite till, så hon åkte runt 00.50 om jag inte minns fel:S Men det var en toppen dag iaf, jättekul att träffa henne igen det var ett tag sen nu..

Idag så har jag oxå jobbat, men först så har jag vart hos min psykolog på morgonen. De gick bra idag. Gråter ganska mkt men de känns bättre att sitta å gråta framför henne än för någon som jag känner väldigt väl. Vi prata om dej och att vi inte har pratat sen jag fick beskedet om att du har en ny flicka, men jag önskar dej all lycka med henne och att du inte gör henne nått illa. Men de är som Lasse Stefans sjunger i en låt:

Kärleken ger djupa sår, när den vänder om och går då släcks ett ljus.
Och vägen känns så svår att gå när man bara tänker på den vän man mist.
Kärleken den ger och tar, lämnar alltid någon kvar i ensamhet.
Jag vet du har en annan vän, men inne i mtt hjärta är du min.
Den textraden stämmer ganska bra in, förutom att inne i mitt hjärta är du inte min, men du kommer alltid ha en liten plats där du alltid kommer att finnas kvar. Men nu har vi båda insett att de aldrig mer kommer att bli vi igen, och du har som sagt hittat en ny och de kändes konstig i början och jag var arg och ledsen men de var nog för att jag inte förstod varför du gjort som du gjort de senaste. Men de känns bra nu och jag börjar att komma på fötter igen känns det som, vet inte om de kan bero på medecinen som jag äter nu.
Angående medecinen så ska jag bara äta denna förpackingen om man säger så, (de är 30 tabletter i en sån förpackning, ) sen ska jag börja trappa ner på den så jag inte behövet ha den mer alls. För jag vill inte äta de hur länge som helst utan jag vill kunna känna att jag kan må bra och känna mej glad utan några medeciner. Men medecinen mot panikångesten kommer jag ha kvar, men de ska jag ju bara ta när jag känner jag är på gång att få det lixom.
Angående dagen på jobbet så har de gått fort, vi har haft en del att göra. Vi ska börja med våran sommarrea nu så vi har förberett för den.

Men nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag hoppa i säng å sova.

Bye Bye

Med öppna sår som blöder.
Står jag ensam allt är över.
Hjälpt av tron att vi två möts på nytt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0