!!!

Idag har jag återigen haft en superbra dag :) Idag bestod dagen av att umgås med syster yster å lille Philip. Vi åkte till stranden och var där ett par timmar sen så åkte vi hem å jag låg och solade på altanen hemma i Bullarn å löste korsord :) På eftermiddagen så fick jag å Pålle åka och köpa nya delar till min bil :( Vi fick köpa ett nytt bromsbelägg till bakhjulet för att när jag å syrran åkte till stranden imorse så väsnades de som fan från bakhjulet så syrran sa att de är säkert bromsarna och se så rätt hon hade. Så vi fick åka till tanum å köpa delarna som Pålle var så snäll å bytte sen för mej :) Tusen tack Pålle! Mikael Gedda ska även byta stötdämpare på bilen för dom är helt skrot så hann skulle beställa hem å fixa de och även byta olja å filter! Han är ju rätt grym på bilar:) så nu kommer bilen bli som ny när allt är fixat å klart! Hehe!

Sen på sen eftermiddagen så åkte jag Linda,Philip å Nicklas å bada igen på Östad! Sen så var jag kvar hemma hos mamma nån timme sen begav jag mej hemöver. När jag kom hem så käkade jag lite mat sen så öppnade jag faktiskt en flaska vitt vin som jag hade liggandes i kylen å tog mej ett glas och slängde mej på soffan en stund innan jag hoppa i duschen!

Nu ligger jag på soffan igen för att bara koppla av innan jag ska hoppa i säng å sova för ännu en dag med press imorn fast denna gången hemma på Hannas å Mattias balkong för att jag ska passa lille Enzo som är lite sjuk.

Bye Bye

If I tried to make it different whould it help anyway?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0