Fina dagar :)

Nu har jag återigen vart lite seg på att uppdatera här känner jag :)

Igår så tog jag å Lina med Philip till Nordens Ark :) Vi hämta honom runt 10 sen så åkte vi å handla lite som vi skulle ha med oss å sen begav vi oss dit :) Tur med vädret hade vi oxå :) Philip tkt att de var kul verka de som iaf, han gillar ju djur å de var en del att titta på :) Så fikade vi å bara hade de allmänt mysigt lixom :) Kul att ta med Philip på något sånt å kul att Lina följde med, det var ett tag sen vi umgicks nu, så de var jättekul :)

Lite bilder från gårdagen:)

Jättefin bild på jättefina Lina .)

Så himla fint kort på Philip :) Mosters sötnöt <3
Sitta på Mosters axlar var kul :)

Sofia Älskar Philip :)

Dagen var jättebra iaf :) Tack Lina å Philip!!

Idag har jag jobbat igen 14-20, men nu är de nedräkning till semestern :) Bara 3 arbetsdagar kvar sen SEMESTER i 2 VECKOR! åh de ska bli så härligt, hoppas på fint väder bara så man kan ligga på stranden varje dag. Idag när jag jobba å de var cirka 1 timme kvar på jobbet så kom Jessica in i butiken :) Hon har ju vart i USA ett halvår, men nu har hon kommit hem igen !!! :) Åh de var så himla kul att se henne, bara slängde mej i armarna på henne, my Jessica :) Så vi ska träffas imorn innan jag börjar jobba å äta lunch, vi har nog en del att prata om :) Det ska bli så kul, väntar redan :)

Men nu dags att hoppa i duschen sen krypa till kojs :)

Natti Natt!

I'm pretend that I'm glad you runaway
But these four walls closing more everyday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0