Finally Over!

Åh så HIMLA härligt! Nu är arbetsveckan över och imorn är jag ÄNTLIGEN ledig :) Ska köra Philip å Linda till Näl på morgonen sen ska vi gå in en sväng på torp, kanske shoppa nått nytt till garderoben? :)

Dagen på jobbet har gått ganska fort idag, kan kanske bero på att jag räknat timmarn tills jag sluta så jag kunde känna att jag var ledig imorn. Så jag å Ronja har gått och småplockat hela dagen typ med lite olika saker, städat lite med.
Lunchade med Mia idag, vi käkade kina mat:) gott gott :) De kan man ju äta hur mkt som helst utan att känna att de lägger sej på magen eller låren med tanke på att de är bara nyttiga saker :) Efter jobbet så väntade jag på syrran sen så åkte vi hem till Bullarn å käkade mat. Mamma hade grillat ryggbiff och oxfilé med klyftpotatis som hon oxå gjort själv och gräddsås :) mums var det iaf :)

Christian har jag inte pratat med sen i tisdags typ, vet inte varför, känns tråkigt men men, han kanske har haft saker att göra så de kanske finns en bra orsak som de för de mesta brukar att finnas. Labbe pratar jag inte heller något med nästan längre, vet inte vad som hänt där heller. Vilket är hur tråkigt som helst för han är ju så jävla rolig :) men orkar inte lägga ner energi heller på nått som jag inte vet att det finns nån anledning till, och de kan ju bli så perioder att man inte pratar lika mkt med folk som man gjort förr, vilket oxå brukar finnas olika anledningar till. Men vi får hoppas att de inte håller i sej länge för som sagt han är ju så himla rolig å bra grabb :)

I fredags så skickade våran far sms till mej. Denna gången ett sms som gick att läsa i alla fall. Men när jag fick sms så kände jag hur panikeångesten började krypa fram sakta så jag fick ta en av mina medeciner som jag fick av läkaren som jag ska ta så fort som jag börjar känna att de är på gång. I vilket fall som helst så stod de bara de vanliga.
Hej! Saknar dig. Längesen vi pratades vid. Kram Pappa.
Och jag orkade inte svara på de för som sagt så ligger de i hans egna jävla intresse att höra av sej till oss för vi är ju hans barn trots allt.

Men nu ska jag knäppa på tvn å kolla om man hittar nått att glo på en stund before bedtime :)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0