Heej!

Nu har jag vart dålig på att inte skriva här på bloggen på ett par dagar nu, så tänkte köra en liten upptadering om vad som hänt under helgen!

I Lördags så var jag ju som sagt ute på sannäs å solade ett par timmar, tog även första doppet i havet. Det var INTE varmt kan jag ju säga, men men.. Sen så åkte jag hem å gjorde mej iordning för de var ju dags för överraskningskalaset på Pålle borta på Bullargården och vi skulle vara där halv 5, gästerna kom kl 18.
Innan jag åkte till Bullargården så mötte jag upp Pära, Rikard å Larse på Shell i Grebbestad så Rikard fick sin present :) Sen rulla bilen som sagt upp till Bullargården där vi gjorde det sista förberedelserna. Mamma å Pålle kom runt 18.30. Pålle hade på sej ögonbindel när han kom in genom dörren å alla vi gäster var helt tysta, sen när ögonbindeln åkte av så började vi hurra å sjunga.. Oj va paff han blev, tårarna kom på honom! Men oj vilken kväll vi hade, ett minne han aldrig kommer att glömma. Kan ju säga att det var en lättnad på ett sätt att de är över nu så slipper vi dra små lögner om vart vi vart osv för att inte Pålle ska förstå något.
Vi åkte från bullargården runt 03.30 då hade vi plockat undan det värsta så bara hem å sova.
Sen på söndag så vakna jag runt 12 så var de bara göra sej iordning å åka till Strömstad där jag skulle träffa Marie för att åka med henne till Fredrikstad å träffa Christian :) (Marie skulle till Sarpsborg å jobba) så jag var inne hos honom runt 4 å åkte hem runt 24 med Marie igen. En jättemysig dag:) Vi kolla på film satt å tjöta var ute å gick en sväng, hur bra dag som helst =) Thank you Christian :)
OBS!! Sorry Lina att jag var kort emot dej i telefon när du ringde, men är liiite dyrt att prata i mobil i norge :( Kärlek till Lina <3



Imorse så ringde klockan 07.00 skulle jobba 10-18, men skulle vara hos min psykolog och den jävla läkaren kl 08.30 som jag måste redovisa allt som jag äter, för han tror att jag är på väg att få anorexia, jag skriver verkligen ner ALLT som jag äter, men de är fan inte bra ändå, för han tror att jag inte äter det iaf utan bara skriver ner det, så nu ska jag dit på torsdag igen. Till och med min psykolog säger lixom till honom att han ska tro på mej, men han tror mej inte, han har inte alla hästar i hagen den mannen. Som sagt jag ska dit på torsdag igen för att han ska då se hur mkt som jag ätit under dessa dagar åh jag blir så trött på honom. Ska även träffa en annan läkare som ska undersöka mej. Med tanke på dem panikångest attackerna som jag fått nu några gånger under veckan så vill min psykolog att jag ska prova antideppressiva tabletter som jag ska ta när jag känner att jag är på väg att få panikångest eller när jag känner mej riktigt jävla nere. Så jag ska träffa en läkare som ska undersöka mej och jag ska berätta hur de känns när jag får min panikångest och då sen bedöma vilken medicin som jag ska få. Känner mej fan som ett jävla psykfall ibland.

Dagen på jobbet har vart bra. Mamma har ju semester nu en vecka så nu blir de jobb fram till och med söndag, dock bara tidiga pass vilket är ganska skönt faktiskt.

Så nu har jag precis slängt i mej en portion stroganoff med bulgur å två mackor (och fyllt i papperen så att läkaren kan se att jag ätit). Så nu ska jag gå ut å slänga lite sopor, ta en cigg å sen tvätta av mej sminket å slänga mej på soffan framför tvn :)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0