Ljuvligt!

Fan nu har jag ÅTERIGEN vart dålig på att uppdatera mej här IGEN! Men fan dagarna går till annat nu när man har semester!

Igår så var jag med Familjen på Rimseröd ute på Rossö igen :) Press, press, press i solen säger jag bara, Sofia Like ;) Sen på kvällen så åkte jag med till Rimseröd och vi åkte och badade i älven uppe på tegen sen så satte vi igång grillen och knäppte upp ett par cider oxå :) Mami kom oxå dit, kul kul :) Vi hade hur kul som helst sen så åkte jag med mamma hemm å sov på prästgår'n. Fan jag blev änna lite på örat oxå :P hehe men jag drack inte mer än 4 cider men de är medecinen kan jag tänka mej som gör att de slår lättare. Sen imorse så ringde klockan 09.30 å de var dags för Rossö igen med the Family Rimseröd :) Så där har vi legat hela dagen idag igen, ännu mer press :P så jag börjar bli lite brun nu iaf, men vädret ska ju hålla i sej hela nästa vecka oxå så oj vad jag ska pressa. Så nu har jag precis kommit hem efter jag har vart hos hanna å mattias å vi ha grillat. Fredrik var oxå med, ett nytt ansikte men ett trevlgt så =) hehe vi hade hur kul som helst, Prata med Mami som ringde å berätta att dom köpte hunden så nu ska vi hämta den nästa vecka :)

Imorn så ska jag passa Philip, blir stranden då oxå men inte lika länge som jag vart, blir nog för mkt för lilleman. Jag tror nog vi åker ut antingen på förmiddagen sså vi åker hem till han ska sova eller så sover han middag först så åker vi ut sen ett par timmar så kanske nicklas kan hämta honom därute sen så kan jag åka hem, gå på systemet å göra mej klar tiil kompisarna kommer och vi ska festa :)

Men nu dags att hoppa i säng :)

Vi kan inte va tillsammans vi kan inte va isär, kalla de för kärlek eller kalla de begär

Kommentarer
Postat av: Linda

hur bra e det att dricka om man käka mediciner då!!

2009-06-26 @ 09:43:45
URL: http://phille07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0