Mina kära vänner på Nordby

Åh vad glad jag var igår!!!
Efter jobbet så skulle vi ju till Leila för att fira mej. Vi som var där var, Glenn,Susann,Ewa,Mikko,Sigrun,Babak, Hanna å Mattias, mina underbara vänner :) Dom skulle fira mej för att jag fyller år nästa fredag. Så dom hade köpt grillmat å vi hade jättetrevligt och sen så kom dom med ett jättestort kuvert å i de var ett GIGANTISKT kort och när jag öppna de så hade Ewa,Mikko,Hanna,Mattias,Babak,mina 2 underbara syskon m respektive,sigrun,per,peter,jeremias,mia,susann,glenn och leila lagt ihop pengar som bidrag till min tatto=) Så de satt 100 lappar över hela sidan så sammanlagt var de 2500 :- å fan vad glad jag blev :) och förvånad! Ni är så JÄVLA UNDERBARA å jag tkr så MYCKET om er allesammans och jag känner mej verkligen omtyckt av alla dom oxå :) Åh vad jag tycker om er!! Ni gör mina dagar värda att gå upp å gå till jobbet för de är så kul att träffa er å umgås med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0