Nedräkning :)

Nu är de bara 2 ARBETSDAGAR kvar sen 2 veckor SEMESTER!! Åh de ska bli så himla skönt :) Hoppas bara på lika fint väder som de vart dessa dagar så jag kan ligga på stranden varje dag hehe! Fyller även år på fredag med men de är bara semestern som ska firas, haha!

Dagen på jobbet har vart bra, lite segt bara men faktisk en del kunder iaf som handlar :) Idag så åkte jag upp så jag var på jobbet runt 12 så träffa jag Jessica å jag å hon, alex å oscar gick å käkade lunch innan jag började att jobba :) Så himla kul att hon är hemma igen :) Sen på rasten så införskaffade jag mej 2 par nya chinos rosa å turkosa :) å två toppar :) haha!

Har inte pratat med våran kära far eller dej. Antar ju att dom båda hör av sej på fredag när jag fyller, men man vet aldrig..

Idag när jag kom hem så hade jag fått min lönespec å jag trodde jag skulle svimma när jag såg den fick fan 38 564, men de är semesterlön som vi fick oxå för de som vi jobbat in under året men min lön för denna månad låg runt 22 000 å semestern runt 29 000 ungefär! Men kul som sagt :) gäller bara att inte bränna alla pengarna när dom kommer, hehe! men semesterlönen ska jag sätta undan å spara :)

Men nu ska jag hoppa i soffan å äta godis å kolla på tv :)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: lina

din jävla gris va mycke pengar! bjuu me din bästa underbaraste roligaste snyggaste vän Lina på nån resa eller nått! du vet hur synd de är om studenter som mig.... `??



=)

2009-06-17 @ 22:51:58
URL: http://deblevalldelestyst.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0