Slut....

Oj oj oj vad Sofia Martinssons kropp är helt slut nu. Men de är bara imorn kvar sen är jag ledig en dag innan de bara är att ge sej på en ny vecka med jobb. Men om 2 veckor har jag ju ÄNTLIGEN semester i 2 veckor så de ska bli så hiiimla skönt! Hoppas bara på att de blir bra väder så man kan vara ute så mycket som möjligt å sola å bada hela dagarna :)

Nu har jag börjat att äta min medecin som läkaren skrev ut till mej och jag känner det att jag inte är lika nere som jag var innan som jag började äta medecinen, så ett tecken på att de hjälper lite ändå kanske, trots att jag var skeptiskt emot den, men men vi får se...

Dagen på jobbet har varit ganska lite å göra men de har ju vart väldigt fint väder ute oxå. Så ikväll blir de bara soffan å kolla på Svergie-Danmark!! Ska försöka få tag på nån som kan hålla mej sällskap, kanske ta en pizza å cider :) men då deckar jag väl direkt om jag får i mej en slurk alkohol, haha med tanke på hur trött som jag är.. Men jag har faktiskt vart ganska duktig denna veckan har lagt mej å somnat runt 9 halv 10 varje kväll, men är lika trött ändå på morgonen hehe!

Men nu ska jag hoppa i duschen innan fotbollen börjar =)

Bye Bye

När våra tårar slutat rinna och när dom blir till blod
Man ser livet i en dimma,
Den är ond och den är god

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0