Sol! Sommar! Minnen..

Idag har luggit på stranden men 2 ifrån familjen på Rimseröd :) Vi åkte ut till Rossö runt 11 å var väl hemma runt halv 5 igen :) Hur skönt som helst, men inte speciellt varmt i vattnet :S men badade 2 gånger iaf :) Verkligen en bra start på semestern. :) Åh jag kolla i aftonbladet på väderprognosen å den visa att de skulle vara sol ända fram till nästa måndag :) 24 grader varmt dom flesta dagarna, UNDERBART!!! Playan everyday kan jag säga, hehe så man får lite färg innan man är åter på jobbet :)

Jeremias skickade förut å sa att de var brännboll klockan 6 i strömstad att de är ett gäng som ska spela men tror inte jag åker dit, de är ju fotboll idag på tv kl 20, nån som vill hålla mej sällskap å titta på den? Bara slå en pling isf :)

Jag borde frusit till is
Det var som upplagt för krampaktig kris
Men jag reste mig


Men de är en sak som jag inte riktigt tkr om med att sommaren är här oxå, och de är att alla minnen med dej som väcker till liv på något sätt. Alla dagar vi var på stranden dom få dagarna jag var ledig eller bara satt på balkongen hemma hos dej på kvällen å grilla, drack lite å bara satt å hade mysigt! Jag vet att jag har sagt det förr, men de är konstigt att fina minnen inte försvinner oavsett om man försöker radera ut dom så finns dom ändå där. Trots att vi inte höll ihop i flera år så lever det ännu kvar.

För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar
För den som älskar
Kommer kärleken på nytt
En längtan kommer växa
När bitterheten flytt
För den som älskar

Det är konstigt hur man fortfarande kan känna att känslorna lever kvar ännu för dej trots att du gjort mej så jävla illa och jag fortfarande står fast vid mitt beslut att det inte ska bli vi igen och nu  när du har ny flickvän så känns det bättre men på något sätt konstigt. Det är precis samma som de jag skrev om minnen ovan att man försöker radera ut dom känslorna som finns kvar och brinner än inne i hjärtat å själ, men de är som det är en stor betongvägg för som man inte lyckas komma åt hur man än slår och slår för att försöka krossa den. Jag har ju oxå försökt att gå vidare genom att träffa andra. Det fanns en kille som jag träffade en del gånger och kollade på film med och snacka väldigt mkt med, men på något sätt så sattes allt stopp och jag backade tillbaka. Känslor för den killen fanns där men inte tillräckligt starka nog. Jag vet att även när jag sen blir tillsammans med någon så kommer de ändå finnas kvar känslor för dej för de känns som att känslorna jag kommer ha för den grabben kommer aldrig kunna bli lika starka för dom jag hade för dej. Men jag tar en dag i taget och ser hur allt slutar. Men de är bara så konstigt bara men jag är ju inte den enda som bär på ett sår efter ett förhållande och även jag kommer stolt att gå ur hel det här, men det tar tid och så är de bara, bara att gilla läget som det är.

Även imorn så ska vi åka till stranden:) Sola,sola, sola ;)
Men nu ska jag hoppa i duschen å göra en hårinpackning, smörja in mej med after sun å sen slänga mej på soffan med en påse chips å vänta tills fotbollen börjar :)

Bye Bye

Kan ett hav fullt av möjligheter bli en bro, ? som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0