Steg för steg

Överallt tomt och kallt
Det rum som du en gång värmde i mitt hjärta är iskallt fyllt av tårar
Med öppna sår som blöder
Står jag ensam, allt är över! Hjälpt av tro att vi två möts på nytt igen

Idag så har jag jobbat mellan 9-16. Inget att göra idag på jobbet heller, kundmässigt alltså så vi har fått roa oss med att ändra om lite i butiken.
Sen efter jobbet så åkte jag in till syrran en sväng, mamma å dom var där så hälsa på dom en sväng.

Idag har jag vart lite deppig igen. Känt mej ganska ledsen, igen. Och allt beror bara på att jag saknar dej, vill inte men de går inte att radera ut så lätt visst. Igår så skickade du ett sms där de stod lite blandade saker, jag svara inte på de med tanke på att vi har verkligen sagt break up denna gången, för oss båda bästa. Men jag har oxå vart nära på att skicka sms massaa gånger men inte gjort det.  Jag vet inte om jag nånsin kommer att komma över dej? det känns inte så just nu i alla fall.

Våran kära pappa har jag inte hört nått av heller. han kanske förstod tillslut att de är inte vårat ansvar att vi ska höra av oss till honom utan att de är hans. Och jag tänker då fan inte ringa kan jag säga.
Nått som jag kändes "fattades" var när jag hade namnsdag den 15 maj så brukar farmor ALLTID ringa till mej, de har hon gjort varje år sen jag var liten å sa grattis, men detta gjorde hon inte det och jag undrar varför bara, men finner inget bra svar på det.

Ensamhet, ja jag vet.
Det är priset man betalar när saknaden till någon lever kvar
Men om bördan vi får bära visar vägen till dom kära
Finns en mening med allt som nu känns tungt

Imorn ska jag jobba 10-19 de kommer en försäljare så vi ska kolla ut damkollektionen för nästa sommar.
Men innan dess ska jag ju till sjukhuset igen till den jävla läkaren, men ska ju oxå träffa en annan läkare så jag kan få min medecin mot panikångesten.

Men nu ska jag hoppa på soffan å kolla på tv sen sova.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0