Thanks :)

Guud vilken bra start jag har haft på min semester :) Igår så hade vi som sagt kalaset för mej hemma på Prästgår'n. Jag åkte hem till Bullarn runt 18.15 å duka å vispa grädde å fixa de sista, satte ölen å cidern på kylning :D Kl 20.00 rulla Mormor & Morfar, Rickard & Pära och Familjen på Rimseröd in :) Fick superfina presenter av dom alla :) Av momor & morfar fick jag sockar, trosor, vinglas, en vas och 1000 kr, av familjen på Rimseröd fick jag en kudde och en filt som jag kan ha på min soffa :) åh av Rickard å Pära fick jag en flaska som man ska ha diskmedel i, en ljusstake, en vas allt hörde ihop och en bricka som de skulle stå på, märket var Cult, det var grönt och vitt, superfint :) Sicken bra stil dom har grabbarna :P Vi käkade smörgåstårta, drack öl å cider, satt å tjöta, kaffe å glass med jordgubbar :) Ja som sagt hur bra kväll som helst, å alla tkt att Pära å Rickard var så trevliga :) Klart dom är :) hehe, mina boys som jag säger till dom :P Sen innan mina boys skulle åka hem så fick jag ju självklart guida dom runt hemma på gården, hehe! Dom bad mej att göra de jag försökte ju styra över så Pålle kunde göra det i stället, men de gick inte utan de skulle jag göra, haha! Men jag blev godkänd iaf, dom var lite förvånade av att jag kunde såpass mkt ändå å dom sa att dom tror att de blir jag som kommer att ta över gården en vacker dag, haha! Hell No kan jag säga :D  Men som sagt de var hur trevligt som helst! Tack Alla!

Idag så vakna jag hemma i Bullarn och solen sken :) Så jag bara hoppa i bikinin direkt å ut å tvätta bilen :) Syrran å Philip kom till Bullarn, brorsan hämtade dom i Strömstad. Så vi har vart ute hela dagen, planterat med mamma jag har bada i poolen med Philip, kan ju säga att jag var ju nästan lika stor som poolen, hehe men men! Sen så käkade vi middag å sen så åkte jag, syrran å philip bort till mormor å morfar å var där ett par timmar, sen så åkte vi hem, jag packa ihop  mina saker och bar mej hemåt! Så nu har jag städat lite här hemma å tvättar lite. Imorn ska jag åka till Beachen med Familjen på Rimseröd=) Ska ju bli fint väder i en hel vecka nu, Me Like!! Sola å bada varje dag :)

Men nu ska jag hänga upp tvätten sen laga mat å sätta på en film :)

Bye Bye!

Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd på att komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0