Till Mina Syskon <3

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv
Så som jag älskar er
Innerst i mitt hjärta har jag ristat in era namn
Ni är en del av mig
Precis som sommaren, som kommer om igen
År från år
Ska ni finna kärleken, ja alltid ger er

Som en vind i ert hår
På den väg där ni går
Ska jag alltid finnas kvar hos er
Som en våg mot er strand
Och som sol i er hand, ska ni känna min närhet ibland
Som en vind i ditt hår

Det kan komma dagar när ni tror att ingen ser
Och ingen hör eran röst
Nätterna ni söker, men ni finner ingen ro
Ingen ger er tröst
Då kan jag höra er, och jag ska röra er

Som en vind i ert hår
På den väg där ni går
Ska jag alltid finnas kvar hos er
Som en våg mot er strand
Och som sol i er hand, ska ni känna min närhet ibland
Som en vind i ert hår

Vi är förbundna
För alltid vi tre
Jag känner er smärta och er glädje
Och jag vill att ni ska förstå

Som en vind i ert hår
På den väg där ni går
Ska jag alltid finnas kvar hos er
Som en våg mot er strand
Och som sol i er hand, ska ni känna min närhet ibland
Som en vind..

Som en vind i ert hår
På den väg där ni går
Ska jag alltid finnas kvar hos er
Som en våg mot er strand
Och som sol i er hand, ska ni känna min närhet ibland
Som en vind i ert hår,
Som en vind i ert hår.



Texten säger allt! Och jag kommer ALDRIG låta någon/några göra er illa.
Finns ALLTID här för er, ni är de bästa som jag har.

<3Älskar er så mkt kära Storasyster å kära Lillebror ni betyder ALLT för mej hoppas ni vet de.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0