Tisdag

Idag var de dags på jobb igen. Jobbade mellan 14-20 idag, men nu är mamma tillbaka så jag är tillbaka på mina vanliga timmar igen som jag ska egentligen jobba, men sen jag började på Dixon så tror jag inte att jag jobbat mina timmar som jag ska någon gång, de blir alltid nån mer timme här och där, men jag klagar inte, tkr de är roligt på jobbet. Trivs hur bra som helst med mina arbetskamrater :)
Dagen på jobbet har gått ganska fort faktiskt. Vi ska nämligen börja med våran sommar rea nu, så alla damkläder skall märkas ner till 50% och sebago grejer och även jackor, så vi har lite att pyssla med på jobbet men de är kul för då går dagen fort :)

Idag kom även skattepengarna :) Hehe gjorde gott att få in en månadslön till :) men de ska ju in på sparkontot ändå :) Nu jobbar jag fram till torsdag å sen ledig fredag å jobbar helgen :)

Imorn efter jobbet så ska jag åka ner till Frida, hon tar studenten på fredag men jag kan inte åka på hennes studentkalas då så jag ska åka ner till henne imorn med presenten till henne, ska bli kul att träffa henne igen, har inte sett henne på ett bra tag nu :)

Men nu ska jag kolla  lite på tv sen gå å lägga mej :)

Bye Bye!

Glöm dina bekymmer idag för imorn kommer de nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0