Tjing Tjong Ballong :)

Guuud vilken UNDERBAR semester som jag har :) Solen lyser starkt varje dag och jag bara ligger å pressar på stranden hela dagarna så lite färg har jag fått iaf :)

Idag så var det dags för Mysdag med Philip igen :) Frida från Rimseröd var oxå med :) Så klockan 10.30 hade vi hämtat Lilleman å packat alla saker och begav oss ut till Rossö, vi var där ett par timmar så runt 14 tiden så packade vi ihop sakerna och styrde bilen mot Bullaren. Nicklas skulle nämligen på personal fest ikväll å Linda jobba till 21 så dom skulle sova hos mamma å Pålle. När vi kom till Bullarn så käkade vi grillat hemma hos Rimseröd Familjen sen så packa vi ihop och åkte å bada på älven på Tegen, oh tro de eller ej men de var 26 grader varmt i vattnet så även Phille bada å han ville ABSOLUT inte gå upp men tillslut så fick jag upp honom, hehe han är för söt :) Efter de så åkte jag å Phille bort till Prästgår'n (klockan var 18.30 då) så då lämpa jag av Phille där å sen så åkte jag bort till Kvännevi och kollade på damlaget som spelade match, kan erkänna att jag blir väldigt sugen på att börja spela igen men tyvärr så är ju inte min fot bra så den fixar inte de, dessvärre :( efter matchen så åkte jag in till strömstad å hämta syrran som jag hade lovat att hämta för hon sen skulle åka till Bullarn :) Fick vänta ett litet tag i strömstad men de gjorde ingenting fick sällskap av Labbe som körde förbi å stanna å snacka lite, kul! Har ju inte sett eller pratat med honom sen jag gick på semester :) Sen plocka jag upp syrran å bilen gick till bullarn å lämpa av henne. I bilen på väg hem sen så ringde Rickard, han hade precis kört klart höet å var på väg hem :) Så vi tjöta ett tag, alltid lika kul att prata med nån av mina boys som jag kallar dom:P haha!

Pappa har jag inte pratat med sen han ringde då sen jag fyllde år på midsommarafton. Jag har väl haft mina funderingar på att ringa men jag tkr inte att de bara är jag som ska engagera mej. I lördags när vi var på 50 års kalaset till min morbrors fru så var de många som var där som känner pappa å träffat honom då när mamma å han var gifta å de var många som fråga hur det var med honom. De var lixom frågor som jag inte var beredd på som skulle dyka upp. Att det var så många där som kände honom å som tkr så bra om honom å att dom tkr de är synd att dom tappat kontakten med honom men de blev ju så när mamma å pappa gick isär, men som sagt när frågorna ställdes så svara jag bara: Jo de är bra, han bor inne i Uddevalla å vi pratar med honom lite då och då.
Jag kände att de var lika bra att dra några vita lögner för jag orka inte säga sanningen om allt han sagt och gjort mot mej å mina syskon dessa senaste åren. Så då var de lika bra att säga så för att slippa få några diskussioner om saken som den tyvärr är idag. Det känns ganska ok att inte ha nån sån djup kontakt med pappa, men hjärtat det gråter ännu efter allt de som vart.

Men nu ska jag slänga mej å kolla lite på tv. Imorn blir de återigen en dag på stranden med Linda å Philip :) Gött!

Bye Bye

Slow it down
Make it stop
Or else my heart is going to pop
'Cause it's too much
Yeah, it's a lot
To be something I'm not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0