Why should I even try?

Idag har jag jobbat 10-18 sen kom en försäljare så vi skulle kolla ut damkollektionen för nästa vår! Så blev en heldag idag på jobbet..

Imorse så var jag på sjukhuset igen, hos min psykolog å den sjuke jävla läkaren som kontrollerar allt som jag äter!!! Men idag satte jag fan stopp på allt de jävla maset, så nu ska jag inte gå dit mer!
Fick träffa en annan läkare idag oxå som har skrivit ut medecin till mej nu som jag ska ta för min panikångest, får se hur de funkar! Tror inte de kan hjälpa mot smärtan som jag känner men kanske att komma i ro i alla fall.

Igår så fick jag höra av en kompis att du hade skaffat dej flickvän. Blev helt ställd, visste fan inte vad jag skulle göra, men jag klara av att hålla god min just då, men när jag kom hem, fy fan jag bara ramla ihop på golvet å grät å grät å skaka å kunde nästan inte andas. Varför i hela helveta har du hållt på som du har gjort då? För inte mer än 3 veckor sen så ville du att de skulle bli vi igen, sen tar de cirka 3 veckor å du har redan någon ny? Var de bara för att känna mej utnyttjad så lyckades du jävligt bra kan jag ju säga. Fan känner mej som ett jävla missfoster som gått på dina förbannade lögner å påhitt gång på gång.
Fan jag är så jävla trött på allt!!! Händer de en jävla sak till nu så vet jag fan inte vad jag gör. Mina tårar som jag gråter varenda jävla kväll kommer från ett uppriktigt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0