Bästa vänner en person kan ha <3

När alla vänner är som ljus
När varje sekund känns som en minut
Och när man inte hittar ut
När alla vänner är som ljus

Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...

Nej de spelar ABSOLUT ingen roll för jag tror aldrig att jag haft 2 så bra vänner som jag har nu :)
Tänk vilken tur att jag följde med på Lasse Stefanz på skärtorsdagen på tanumstrand för ett årsen snart, för annars så tror jag ALDRIG att jag skulle ha träffat dessa 2 UNDERBARA vänner Hanna å Mattias :) Hade nog bara hälsat som jag gör på många andra som jobbar på nordby, men ikke utan detta blev mina allra bästa vänner som jag nu har :) Har aldrig haft så roligt med några andra som jag har med er ( lr jo pära å rikard å de gänget har jag oxxå ganska roligt med) för fan vi skrattar åt allt å har aldrig bråkat med er nångång och de är ett tecken på en bra vänskap för mej, kommer bra överens med era familjer oxå å lärde även känna jeremias,anders,dani, emil å massa mer underbara människor som ni umgås med som nu oxå är mina bra vänner. Tunisien resan med hanna är helt oförglömlig å nu ska vi antagligen åka i december vi tre plus hannas syster å hennes familj å hennes mamma å hennes sambo:) Är även bjuden till hannas syster på påskafton, men dessvärre jobbar jag men tänkte åka till dom efter jobbet vill ju fira påsk med dom!!
Nej som sagt sånna vänner har jag aldrig nånsin haft, visst har många vänner men inga som dom, där handlar de verkligen om att ge o ta och vi ställer alltid upp för varandra oavsett vad de gäller å vi har egna nycklar hem till varandra så man ska kunna känna sig som hemma när vi är hos varandra eller bara kan gå in om nån av oss inte är hemma å så bra vänner har jag som sagt aldrig haft. Min familj tkr oxå jättebra om dom å de betyder oxå hur mkt som helst för mej :)

Så vet ni vad man kallar riktiga vänner??

Jo Hanna å Mattias kallas dom å jag älskar er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0