Fredag, lördag,söndag!

Helgen har vart super rolig å trevlig :)

I fredags så åkte jag, hanna,leila, babak å per ut till tanumstrand för att fira per som fyllde 28 i torsdags. Vi käkade räkfrossa å sen så började ett band att spela som var jävligt bra, blev mkt bugg;) för mkt bugg ska jag nog säga, eftersom de var sånt dåligt glid på dansgolvet så fick jag dansa i sockarna för att de det *rätta* glidet, vilket resultera till att jag fick 2 stora vattenblåsor under trampdynan på höger fot :S jävla smärta,,,
Men iaf så hade vi de jättetrevligt, senare på kvällen så kom även sigrun å kent så de blev ännu trevligare:)Babak å per blev bra i tagen hehe! men en supertrevlig kväll iaf, trots min fot, men men...



På lördag var det upp att jobba börja iof 12 så de blev ju sovmorron iaf, men va kan jag säga foten värkte som aset.!! Åkte inom strömstad å hämta Babak som inte mådde så jättebra kan jag säga, hehe.

På nordby var de nått så fruktansvärt med folk, usch blev nästan svimfärdig av alla folk som var precis överallt! Blev en del att göra hos oss så de blev ju mkt gång, som resultera i att mina blåsor sprack å alla vätska rskulle åka ner till tanumstrand. Jag hade ju bestämt mej för att bara vara hemma på lördag pga mina fot, men grabbarna tkt ju annat så vi åkte till min lägenhet där killarna fortsatte att dricka å jag hoppa i duschen å sminka mej inte vi åkte ut till tanumstrand. Det var ganska mkt folk ute på tanumstrand, vi bland dom yngsta men whatever lixom skoj hade vi, men ingen dans för mej dessvärre juh:( utan satt å prata med aron å rikard (pära dansa för fullt) men hade väldigt trevligt, så tack vänner :)

Rikard fick för sej att han skulle byta ut sin ring som han haft i sitt öra i flera år nu till ett av mina

Rikard fick för sej att han skulle byta sin ring i örat som han har haft i flera år nu (sen han tog hålet vill säga) till ett av mina "blingbling" örhänge som han så fint kalla det, hehe, han valde en stjärna, vilket stämmer bra in på honom, stjärnan själv:)

Jobb på söndag igen, foten ännu värre idag, har fått suttit på en stol hela dagen nästan. Lite mindre folk idag men tillräckligt för att ha nått att göra. Dagen gick hyfsat fort, köpte med chips å dricka som jag skulle ha till beck. De var meningen att rikard å per skulle komma å kolla på beck men dom orka inte dom skulle upp kl 04.00 å jobba så vi skulle ses en annan kväll ist.

Men nu är de sovdags, imorn ska jag å helena käka på park efter jobbet, ska bli smarrig å mysigt:)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0