Hej hej!

Idag har de vart jobb igen. Från 10.16.30 så de var inte speciellt långt men men,, vill vara ledig nu känner jag.

Imorse när jag åkte till jobbet gick resan för ovanlighetens skull fort, men de beror ju på att jag prata med rikard från jag rulla ut från konsum parkeringen till jag parkera på jobbet, så de var trevligt, får nog börja göra de dom dagarna när jag jobbar tidigt så resan går fort, haha! han är ju så rolig att prata med oxå, kan prata om allt med honom å de är så himla skönt!! Dagen för övrigt har vart seg på jobbet, har åter igen vart en jag-saknar-dej-dag, har gått å tänkt på honom hela dagen å undrar hur fan de kunde gå som de gjorde.

Sen efter jobbet så åkte jag till strömstad där jag träffa helena så gick vi till park å käka å bara satt å prata, mysigt :)
Det var denna dagen, men nu ska jag gå å ta en cigg sen en dusch sen nanna..

Kram kram



Underneath, I can feel you move through me
Inside out, you surround me
I breathe you like I'm taking my last breath
Oh, you're everything I know
So how could I let you go
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0