Helg!

Äntligen LEDIG 1 dag sen på det igen, Har fan jobbat 11 dagar i rad nu så kroppen är ganska slut nu känner jag, men men de är så de är man är lite personal på jobbet vad ska man göra åt de lixom de är bara att ta smällarna som kommer å jobba å se glad ut. Då är smink den bästa uppfinningen för då är de bara att sminka över ringarna under ögonen så ser man genast mkt piggare ut,,hehe.
Dagen för övrigt har vart lika seg som vanligt, vart en del att göra men inte så mkt så man springer benen av sig direkt, men så gick dagen hyffsat fort. Vart så himla fint väder denna veckan så de är många som inte vill åka å shoppa när de är så fint väder, hade inte jag gjort iaf, hade bara koosat mej hemma i solen jag :)
Efter jobbet så åkte jag till anette en sväng å tog en kopp kaffe å några cigg å vi bara satt å tjöta, riktigt trevligt faktsikt, tänka på lite annat sen när jag parkerat bilen hemma i grebbestad så sprang jag på natalie så hon hängde med upp å spana in lägenheten sen satt vi å tjöta skit ett par timmar, trevligt å roligt har inte sett henne på länge å hon är en sån person som jag alltid kunnat prata med allt om så fick ventilera mej lite om allt som hänt det sista, blev väldigt jobbigt å många tårar men de behövdes kände jag,

Imorn ska jag åka in till uddevalla å hälsa på farmor, har inte träffat henne så de ska bli kul..:) hoppas bara att de blir fint väder så man kan sitta ute å bara slappa i solen å inte tänka på jobbet, honom å allt annan skit.

Börjar även bli trött på jobbet nu å på att bo här så har börjat ögna efter jobb å lägenhet i kungsbacka å hoppas att jag snart hittar nått som jag fastnar för å som jag får så jag bara kommer bort härifrån å kan börja om på nytt igen.

Men nu ska jag hoppa i duschen å sen slänga mej på soffan å bara slappa, anette kanske skulle komma ner en sväng sen å vi kanske ska åka en tur lr nått å bara kika runt lite.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0