Jobbig dag

Igår var vi som sagt å gratulera en som fyllde år å jäklar vilket kalas som de blev:) usch usch har inte vart någon bra dag idag, mkt vatten å ipren kan jag säga...men men kul hade vi iaf.

När vi sedan blev hämtade runt 02.20 så skulle kompisarna gå på cod de sista å så skulle vi hämta niklas som var på cod för han skulle åka med till bullarn. Åh när jag precis gå upp för trappan till cod så ser jag dej komma ner och jag ser att du ser att du ser mej å du bara står å kollar på mej, jag fick panik å vände å gick bort mot hamnen med hopp om att du inte skulle komma efter mej, men du sprang efter mej å ställde dej framför mej som du gjort så många gånger förr, du frågade vad de var mej? Jag svarade inte utan jag stod å försökte att hålla från att tårarna som var på väg att komma för att bevisa för dej att jag är start, men de gick inte för att bara se dej stå där var så värmande och jag inser hur mkt som jag saknar dej, så tårarna bara kom av sig själv. Du fråga mej återigen vad de är som hänt. Jag svarade inte utan bara stod å grät. Tillslut så tror jag även att du förstod vad de handlade om och du bara tog mej i dina armar och krama mej, åh de kändes så bra att få stå i dina armar igen att du höll om mej värmde så mkt å de blev bara jobbigare och jobbigare. Vi sa inget till varandra på en bra stund, men tillslut fick jag fram två ord till dej, orden som jag velat säga till dej länge, men tvekat med tanke på att folk sagt att du har flickvän. Jag saknar dig. Mer sa jag inte till dej å du kolla på mej med dina varma ögon som log mot mej och viska orden till mej som jag tror velat höra länge för att få svar på om saknaden var besvarad, du sa de. Sofia jag saknar dej med. Gråten blev ännu värre, du höll hårdare i mej och jag stod och funderade på vad detta betyder? Ska de bli vi? eller vad känner jag? Jag fick mera panik och kände hur kroppen började skaka och jg klara inte av det längre att stå där i dina armar att bli omhållen av dej igen som jag velat så länge, så jag bara sprang därifrån i hopp om att du inte skulle komma efter, de gjorde du inte heller och jag åkte hem. Tankarna snurrade för fullt i huvudet på mej av massa frågor som jag inte kan hitta svar på hur jag än försöker och de är så jävla jobbigt å jag håller på att bli galen snart känner jag. Vi har även pratat idag, men jag orkar inte svara egentligen men ändå så gör jag de och jag vet fan inte varför.

När jag satt i allt mitt tänkande så ringde jag Jeremias å fråga om han hade lust att komma ner å kolla på en filmen som skulle gå på tv4 ikväll, vilket han ville:) kände at jag behövde nått annat att tänka på och att prata om. Så de var jättetrevligt. Han är en så bra kompis:)

Imorn är de jobbdags igen, har ingen lust men men pengarna måste ju in. Så nu jobbar jag ändå fram till torsdag sen tror jag att jag ska passa philip på fredag när jag är ledig, ska prata med syrran på fredag å se hur de blir, hade vart kul att passa honom :)

Natti Natt!

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him
When your back's against the ropes, oohh
When you miss someone the most

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0