Lördag

Vissa dagar går inget som man har tänkt sig, å de kan man verkligen säga om denna.

Dagen började med att klockan ringde 07.30, upp å klä på sej å sen åka till bullarn för att köra brorsan till jobbet i ett jävla snöoväder. Sen så skulle vi ju åka å kolla på en bil i munkedal kl 15, men damen ringde å sa att vi får komma till uddevalla istället för att hon var tvungen att jobba, men hon kunde träffa oss på rasten, så de betydde att jag inte skulle hinna åka ut till lysekil till tjejkompisen för att festa med henne för vi skulle vara där runt 5-6, så jag fick skicka till henne å säga att jag inte kunde, å jag som hade sett så fram emot det.

Men iaf..när vi då kom in till uddevalla och hon kom körandes med bilen, som var så jävla fin :) så visade det sig att det hade blivit nått fel i motorn på den på vägen från hennes jobb till där vi skulle träffas, så vi våga ju inte provköra bilen ååhh dan har bara vart fuckt up, åker man in för att titta på bilen vilket leder till jag inte kan åka ut till lysekil så är de fel på den...!! men för övrigt så var den ju väldigt fin, så hon skulle ringa verkstan å kolla vad det var å sen laga de om de behövdes å sen höra av sig till oss igen för den bilen vill jag verkligen ha :)

Så har det även vart en jag-saknar-en-person dag idag, har tänkt på honom hela dagen och försöker ännu förstå vad som gick så fel?? även fast jag så väl vet svaret på det så kan inget ändras för ingen har gjort mej så illa som du å jag är rädd för att bli sårad igen å igen å igen. Either way, I found out I'm nothing without you.

Men nu ska jag hoppa i duschen å sen på med mjukis kläderna å slänga mej i soffan med en bra film, för this day sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0