Måndag

Idag har jag vart ledig, skönt, Vart så fint väder juh :) Så vakna 12.45 idag så då städa jag sen åkte jag in till hanna å mattias en sväng. Kolla lite på tv å bara slappade, trevligt :) Sen åkte jag hem till bullaren å hälsa på mamma en sväng å tog med mej bilbarnstolen för jag ska hämta philip på onsdag. Sen så åkte jag med pära å sara till hamburgsund å buggade, roligt roligt!

Sen när jag kom hem å logga in på msn å börja chatta lite med agneta som vi träffade i tunisien å helt plötsligt så började du skriva, som jag inte pratat med på ett par veckor nu och det kändes som hela hjärtat stanna och jag fick svårt att andas och min bror undra hur de var med mej. Jag blev nog mest nervös över vad du skulle skriva, om de skulle bli ett stort bråk som de då blev sist gång, men du bara fråga hur de var med mej å att du har velat gjort de många gånger men visste inte om jag ville att han skulle höra av sig till mej nått mer eller om jag skulle bli arg och vi bara skulle börja bråka. Men vi pratade lite å han berätta att dom skulle spela match i bullarn på ons, å han fråga om jag skulle komma dit å titta så fick vi ses lr bara se varandra igen.
Jag vet inte om jag ska åka dit å kolla, ska ju ha med philip till bullarn men kan kanske bara svänga inom, men samtidigt vet jag inte hur reaktionen blir från nån av oss, jag tror att jag bara vill gå rätt fram å krama om honom å bara få va i hans armar igen eller så kommer jag bli bara bli helt stel å bara känna att jag bara vill gråta å åka därifrån, men som sagt så sa du idag att du förstår att jag tycker att det här är svårt, men som du sa kärlek kommer kärlek går. Men som jag sa till dej så trodde jag att jag är på väg att glömma dej men alla dagar alla minnen påminner mej och jag tror inte att de är kärlek jag känner längre utan jag känner saknad det är ett stort tomt hål i mej och de är dej som jag saknar. Men jag hoppas att jag bara känner att jag vill träffa dej på onsdag å är beredd att träffa dej igen, så får vi se vad de är som sker och hur det känns om de känns spänt eller om de känns som förr.
Men vi hoppas på de bästa!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0