My heart is wherever you are

Idag har dagen vart ganska seeeg, har jobbat 10-20 idag, mamma har åkte iväg på resa med pålle tills imorn, så jag har jobbat själv hela dan utom några timmar då ene ägaren var uppe så jag fick käka å röka å lite så.

Men mest har mina tankar vart hos dej idag å de som du skrev igår på msn å jag ärligt talat faktiskt längtar lite tills imorn då jag får träffa dej igen åh få se hur de känns att träffa dej igen, om jag inte känner något alls eller om jag bara kommer vilja gå fram å krama dej å få stå i dina armar som förr eller om jag bara får panik och inte klarar av att träffa dej utan bara åker, men tiden återstår å se. Men de känns som att de kommer att gå bra för även om tid har gått å är fortfarande jobbigt, så My heart is wherever you are.

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0