Nått har gått sönder...

Uddevalla blev ett jävla stort fiasko!! Allt blir fan bara värre å värre ju mer dagar å år de går. Pappa som vanligt super, går runt å små smuttar från spritflaskor som ha gömmer i sina jackor under sängen å fan å hans moster vet var, vart du än kollar i farmors hus så hittar du en spritflaska, så sitter han å säger att han inte dricker längre, besvikelsen blir så jävla stor varenda jävla gång å han har blitt så äcklig, känns förjävligt att säga det om sin egna pappa men de är fan sant, vart jag än gick så följde han efter mej å skulle pilla på mej å krama mej å pussa mej precis överallt å när jag satt ute å solade i bikiniöverdel på trappen så skulle han ge mej dricka så "råkade" han spilla ut lite så de hamnade på mitt bröst å då var han där å skulle torka bort det å han gav sig fan inte förran han fick göra de oavsett om jag sa att jag tar de själv men då blev han bara små sur men jag lät honom aldrig eller kommer aldrig låta honom ta på mej, mår illa så fort som jag tänker på det och jag hinner inte ens komma hem till min lgh förrän alla förbannade sms från alkoholisten börja droppa in en efter en efter en och varje gång får jag en ilning genom ryggraden och kroppen skakar hejdlöst och det gör ont i mej och hjärtat slår hårt och jag får ingen luft jag mår illa nästan svimmar och det är så jävla svårt att få kontrollen tillbaks igen.
 Vad jag inte förstår är vrf som jag fortfarande efter alla dessa år väljer att ha kontakt med honom,? för jag orkar inte nått går sönder inom mej varje gång som jag vart hos honom å kommer alltid ner i skiten å blir less på allt å allt bara är ett rent jävla helvete hela tiden. Fan mitt liv bara förändrades bara på en dag för 5 år sedan då hela skiten började.

Jag tappar upp ett glas vatten
lugnande tabletter för att somna in på natten
Har vi samma drömmar eller mardrömmar?
Det finns råttor överallt som hugger där det ömmar!

Sen när jag kom hem till grebbestad så ringde kompisarna om jag skulle åka med ner till båberg på arvingarna, var inte sugen egentligen men ork inte sitta hemma å tänka på allt som hänt under dagen utan bestämde mej för att åka med. Vi hade trevligt men vi åkte hem runt 23.30 alla var trötta å jag började känna att jag mådde illa, så tro fan när jag kom hem att min natt inte blev mkt sömn utan jag bodde nästan på toaletten å bara spydde å spydde, å jag kunde inte fatta var de var för jag mådde bra annars, men på morgonen när jag stod å sminka mej så kom jag på att kycklinge som pappa lagat var inte helt färdig, den var blodig på vissa ställen så där hitta jag nog svaret tror jag, tänkte inte alls på de inne i uddevalla för jag hade fullt sjå att ha koll på vart jag rörde mej i huset.

Dagen på jobbet har vart ganska ok, trött men ok, har inte vart på bästa humör men allt känns bara fuckt up nu. Det känns som att först kommer marken sen 15 meter med skit å under där ligger jag, tilltryckt av allt som hänt å som hela tiden händer.
Efter jobbet åkte jag till hanna å mattias å dani kom med å vi gjorde våfflor å kolla på beck, riktigt mysigt faktiskt :)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0