Seg dag..

Idag har dagen varit seg, vakna kl 13.45 idag, var hemma runt 3 inatt.

Kvällen blev ganska lyckad igår iaf, pära ringde å frågade om jag skulle hänga med till tanumstrand, var ju inte så jätte taggad efter att dagen var så jävla emot mej igår, så jag beslutade mej för att köra. Så jag gjorde mej klar å åkte å hämta pära å rikard ute i hamburgsund på en förfest å sen så åkte vi till tanumstrand. Kvällen var helt okej, bugga mkt som vanligt, sen körde jag hem rikard å en tjejkompis som heter justine så jag var hemma runt 3.

Idag har jag tvättat å städat å bara luggit framför tvn sen.

Så nu ska jag snart hoppa i duschen å sen kommer pära å vi ska käka chips å kolla på beck:)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0