Tisdag

Fan var även helt död igår oxå, den festen tog hårt i lördags oj oj oj, hehe. Somna kl 21.15 igår kväll å de var så skönt, så idag vakna jag kl 10 jättepigg å alert för att jobba. Dagen på jobbet har vart fullt upp. Inte så mkt kunder men fick en del varor som måste packas upp innan torsdag pga att vi börjar med annonseringen så allt måste vara uppe å klart inför helgen, hoppas på att de blir mkt att göra så dagarna går fort :)

Imorse så pratade jag även med dej, (fan de är t.o.m svårt att skriva ditt namn här) du berättade saker som jag aldrig trodde att du skulle säga igen, man märker att kontakten börjar sakta men säkert att tas upp igen efter de som hände i lördags och jag vet ärligt inte vad jag känner om de, kanske de är bra? kanske början på nått nytt igen? att du verkligen bevisar att du ändrat dej? Lr kanske så bara de är helt fucktup alltihopa att vi kanske inte ska börja ta kontakt igen för vi vet båda hur de brukar sluta, men de är svårt och de är så jävla förbannat svårt att släppa allt sådär bara oavsett om jag försökt att släppa dej så funkar de ju tydligen inte så de är ju ganska uppenbart att mitt hjärta brinner för dej ännu även om de inte borde göra de, men men tiden har sin gång och vi går med den och känslor kan man ju trots allt inte styra även om man önskar ibland att man kunde. Men är rädd för att bli sårad en gång till för de gjorde så ont.

Det hjärta som brinner, det flammar och visslar och slår
Dom tårar som rinner, de rinner ändå!

Imorn så är de 10-17 på jobbprogrammet kan hända att de kanske blir nån timma längre så man hinner med allt som ska vara färdig innan torsdag, sen ska jag kolla på match i bullarn, en kompis sa att den matchen som jag skulle kollat på förra onsdagen som blev inställd ska spelas imorn ist, så åker kanske dit imorn efter jobbet så får jag även träffa dej oxå, sen ska jag åka ner till buggen, de ska bli kul:) Dansa av sej lite fett, hehe.

Men nu en cigg sen svabba av mej sminket å sen sova!!

Natti Natt!


Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit
Skitsnack, ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av
Och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge jag vet, jag vet
men ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö
Och vem vill leva så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0