Torsdag

Idag var jag hos min psykolog i strömstad å prata med henne om allt som hänt de senaste 3 åren nu. Jag tkr att de borde snart börja kännas bättre nu, men de gör de inte åh jag förstår fan inte vrf, men psykologen säger att det tar tid att komma över nån som man tkt så mkt om och ännu längre om man fortfarande gör de, som hon fortfarande tror att jag gör bara att jag inte vill erkänna de för mej själv. Kanske är de så oxå?? jag menar jag har ju kvar alla kort på honom, alla saker som jag fått av honon när jag fyllde år osv, å en del tröjor som är hans som jag lånade av honom när de var kallt ute lr jag bara ville känna hans lukt om jag skulle åka hem å sova hemma, så kanske jag måste ta bort allt som påminner om honom för att kunna glömma honom lättare, men klarar jag de? blir de kanske ännu jobbigare och gör ännu ondare och kanske blir de mer tomt om jag gör allt de?? precis nu som jag skriver detta så loggar han in på msn..:( även där borde jag blockera honom lr helt enkelt ta bort honom å radera hans nr men fan jag kan inte,,helvete vad detta ska vara jobbigt å vad detta kommer ta tid att komma över känner jag..

Did you ever love somebody?  So much that the earth moved  Did you ever love somebody?  Even though it hurt to  Did you ever love somebody?  Nothin else your heart could do  Did you ever love somebody?  Like I love you  Like I love you  LIke I love you...
Did you ever love somebody?
So much that the earth moved?
Did you ever love somebody?
Even though it hurt to?
Did you ever love somebody?
Nothin else your heart could då?
Did you ever love somebody?
Like i love you...

För övrigt så har dagen på jobbet vart seg som f*n, nästan inte en käft på hela centret å hanna var ledig å mattias med å även labbe så inga roliga att prata med nästan, jo helen,per å ewa :) Men är trött på jobbet nu, är trött på allt känns de som, vill bara flytta ner till kungsbacka å börja om på nytt träffa nya folk, men hittar inget som jag skulle kunna tänka mej att jobba med..men men får se vad jag hittar om jag bestämmer mej för att flytta...

Idag så klara min bror uppkörninge:) wheooo!!!Så har jag även pratat med rikard idag igen, lika roligt som vanligt, han är så lätt att prata med...:) imorn jobbar jag till 16.30 sen äntligen ledig 1 dag så då hoppas jag på sol :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0