Torsdag

Hej hej!

Har vart lite off med att skriva dessa dagar, men de känns som det vart fullt upp.

I tisdags så sov jag hemma hos hanna i strömstad, mattias är på kurs denna vecka nere i gbg för att uppdatera sin väktarutbildning typ..så jag slagga hos hanna, vi käka popcorn å kolla på tv å allmänt koosa oss lixom :)

Igår (onsdag) så åkte jag till strömstad efter jobbet å hämta Philip som skulle sova hemma hos mamma å dom för linda å nicklas jobbar, under färden till bullarn så prata jag me rikard, tack för underhålllning å sällskap i örat, haha! Sen så kom hon som hade golfen som vi tittade på i lördags upp, hon hade åtgärdat felet. Så jag fick provköra den, sen blev de affär:) så nu är pärlan min, bara min:) är jättenöjd över den. Stort tack till Pålle som hjälpt mig att leta efter nybil, verkligen tack!

Idag så fyllde per på babyproffsen år så imorn ska vi åka ut ett gäng till tanumstrand å käka räkfrossa å ha allmänt trevligt, ska bli hur kul som helst, men de blir nykter kväll ska jobba i helgen så de blir en nykter helg till.

Jag å Christoffer(väktaren på jobbet) flumma oss lite idag genom att prova likadana jackor( fast en herr å en dam storlek) för att matcha varandra. (Se bild under)


Jag å Christoffer.

Annars för övrigt har dagen vart bra, förutom att de kommit mer snö,som jag hatar!! å förutom att det har återigen varit jag-saknar-en-person-dag.. Saknar honom så det känns som att hålet i hjärtat det kryper längre upp sen stannar det i halsen och åker ut ur mun, men när jag träffar dej å du kollar ner på mej så känner jag hur du spottar å allt som du påstod att du var det var fan bara på låtsas. Men vi var ju bara på låtsas, jag som trodde vi var speciellt, men vi var bara på låtsas fast du var mitt allt så var du aldrig äkta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0