Elsa 07-05-09



Idag fick jag ett tråkigt samtal av mamma när jag slutat jobbat. Elsa hade dött. Paul hade hittat henne ute i ladugården bara helt insomnad ;( Så jag åkte ju givetvis hem direkt. När jag kom hem så hade dom laagt henne nere på sin filt i tvättstugan där hon brukade ligga å sova. Hon var så söt och såg så fridfull ut när hon låg där. Alla bara grät och grät, det känns så overkligt att hon är borta. Att hon bara somna in sådär, för hon hade inga sjukdomar eller nått sånt, men hon fick i alla fall en fridfull sömn men oj vad ont det gör.
När hon låg där på mattan så var de som att hon bara låg och sov och jag skakade i henne och sa hennes namn flera gånger, men inget hjälpte oavsett hur mkt jag försökte. Jag orkade inte att se på när dom skulle gräva ner henne utan jag åkte hem. Så lång väg tror jag aldrig jag har haft hem, de kändes som en oändlighet innan jag var framme och jag fick stanna ibland för att gå ut och ta luft för de kändes som om lungorna stannade.
Men oavsett hur ont de gör och hur mkt som jag gråter så kommer alldtid lilla elsa att finnas kvar i mitt, i våra hjärta och alla minnen som vi upplevt med henne!
Älskar dej Elsa! Saknaden plågar mej redan!



Älskar dej Elsa Pelsa!!

Kommentarer
Postat av: lina

så himla tråkigt..!

men tänk va skönt att hon bara somnade in. Nu har hon det bra med Tilda i hundhimlen, de vet jag =)

men tänker på dig, en hund är mer än en hund.

2009-05-08 @ 13:21:09
URL: http://deblevalldelestyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0