Girl in the mirror

Cause the girl in my mirror  is cryin' tonight
And there's nothing I can tell her to make her feel alright
Oh, the girl in my mirror is cryin' 'cause of you
And I wish there was something
I wish there was something
Oh, I wish there was something I could do

Idag så har jag återigen jobbat, 14-20 Nilla var med idag för upplärning, hon ska jobba lite i juni å juli när vi är underbemannade på jobbet pga semestrar! Roligt att stänga med någon mer för de händer aldrig annars de är ju jämt 1 som slutar kl 18. Men de var skönt för jag slapp coh tänka på massa annat som jag är expert på att göra när jag jobbar själv faktiskt.

Inatt så ringde du igen, runt 1 var klockan! Du hade vart iväg och spelat match berättade du. Jag sa att jag hade läst om dej i Strömstad tidningen igår när jag var hemma om en match som ni hade spelat mot tanum där du blev bästa spelaren för ditt lag under den matchen pga mest mål, stark i närkamperna kvick osv.. Blev glad när jag läste de faktiskt och kände mej på något sätt stolt vilket jag inte borde göra egentligen tycker jag men jag vet inte varför jag kände de. I vilket fall som helst så ska vi ju ses på söndag kväll och du ville bara ringa och säga god natt och fråga om vi fortfarande skulle ses, vilket blir på kvällen för ska iväg runt 5, vi ska fixa lite saker till kalaset.
Jag känner redan nu och går och tänker om jag verkligen gör rätt att träffa dej igen?? hur blir de då? har du några förväntningar och krav på mej?? faller jag tillbaka till dej igen? vågar jag de? vill jag de? Alla dessa frågor kretsar runt i mitt huvud och svaren hittar jag ej, med tanke på hur jävla illa du gjorde mej.. Men samtidigt efter vi hade lagt på inatt så blev jag ledsen och jag vet inte varför.. Får kanske tar en tur till Ewa nån dag nästa vecka och prata med henne om det, hon ger väldigt bra råd och är så lätt att prata med och jag vet att de stannar mellan våra 4 ögon.

I can't believe it's what I see
That the girl in the mirror
The girl in the mirror is me

Idag runt 7 tiden så kom Mattias in (han jobbar på bygget och är tillsammans med mammas kusin) och sa hej! Blev superglad för nu var de ett par veckor sedan. Så jag fick mej några skratt, han är ju så himla rolig och lätt att prata med va. Har bara känt honom i några månader max, men känns som jag känt honom hela livet. Så jävla skämtsam, trevlig, omtänksam och så himla charmig, inte för att få de att låta så men han är faktiskt väldigt charmig!

Nej nu ska jag tvätta av mej sminket och sen lägga mej å sova!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0