Hatar nattöppet!

Nu är klockan 02.29 och jag har precis kommit hem från jobbet.
Nattöppet på nordby blev en skräll! Det var inte alls mkt folk så vi kunde ha fått stängt klockan 22 ist tkr man men ikke utan de skulle vara öppet till 24. Sen när vi var i Strömstad å hade släppt av Mia å jag skulle åka till Lagunen å släppa av Susann så ringer några från susanns kontor i Stockholm å säger att dom inte larmat på deras butik, så vi fick åka upp till Nordby igen för att larma på, sen hem så därför jag är hemma så sent. Som sagt de har vart hur tråkigt som helst att jobba + att jag är sjuk å har levt på alvedon å vatten i stort sett hela dagen, fick i mej en hamburgare runt 22.30 men de var precis så den gick ner, skulle nog hellre vart hemma idag egentligen, men jag är ju så envis va så de ska till att jag ska ligga på sjukhus eller vara så sjuk så jag inte kan ta mej upp ur sängen för att jag inte ska kunna jobba! Men kände mej inte fräsch alls när jag gick på jobbet, ögonen var alldeles disiga å blanka å jag frös så tog jag på mej en tröja å de svettades jag och så höll de på hela dagen! Men efter klockan 22 var de värst då orka knappt benen bära mej tillslut kände jag. Och de är så jävla klassiskt när man ÄNTLIGEN är ledig 2 dagar nu att man ska vara sjuk, de är så jävla typiskt å så klassiskt när de gäller mej.
Så dagen har varit ganska lång. Innan jag åkte till jobbet så åkte jag och hälsa på mormor å morfar som är uppe i sommarstugan för jag skulle ändå åka till bullaren å tanka så åkte lite tidigare och sa hej, det var kul att träffa dom, har inte sett dom på jättelänge:)
Så passa på att ta lite ego kort när jag var ute i solen :P






Åh ett i bilen på vägen upp till jobbet :P

Men nu är de dags att hoppa i säng å sova ut, å ladda inför imorn då överraskningskalaset för Pålle är på programmet å de ska bli så skoj :)

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0