Lågtryck

Idag har vart en ganska hyffsad dag på jobbet, har haft saker att pyssla med iaf..

Inatt så ringde du igen. Klockan var väl runt halv 3 när du ringde.. Du ville väl inget speciellt egentligen sa du utan du ville bara säga att du saknar mej.. Jag svara inte på de för även om jag gör de vissa dagar så vill jag inte göra de, men ändå någonstans i mitt hjärta så har du ett rum med mina känslor kvar för dej, men vill inte att dom ska finnas där men vet inte hur man ska få bort dom, jag önskar bara att man kunde ta något att skrapa bort de med, men tydligen så går de inte... Du frågade om vi inte kunde ses snart. Jag ville säga nej men jag klarade inte av de så vi bestämde att vi skulle höras av på fredag å se sen. Så de har vart mkt i huvudet på mej idag och de känns som jag är på väg ner i ett lågtryck...igen...

‘Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
‘Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side

Imorn så är jag som sagt ledig.. Bytte ju dag med Elisabeth så jag kan vara ledig imorn när mamma fyller år:) Så först ska jag till sjukhuset i strömstad kl 11.00 sen ska jag äta lunch med en kompis sen ska vi hem till mamma å pålle å käka middag och fira henne, ska bli mysigt. Hela familjen samlad å äta å bara ha trevligt! Älskar min härliga familj så mkt så de inte går att beskriva i ord <3

Men nu ska jag ta en cigg sen hoppa i säng!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0