Ledig idag!

Äntligen ledig idag!! Skönt:)

Är i Strömstad idag och passar Philip idag, lilleman har precis somnat. Jag råkade oxå visst somna till där ett tag hehe. Ganska sliten efter veckan som vart med mycket jobb och lite jobb. Sen när Nicklas kommer hem så ska jag eventuellt träffa Josefin en sväng och ta en promenad sen ska jag åka å sola och de ska bli så SKÖNT!!! Har inte solat på 3 veckor nu typ :S så nu vill jag ha tillbaka lite mer färg igen så man kan förbereda sej för sommaren, hehe!

Senare ikväll så blir det bara soffan hemma igen. Imorn är de nya tag igen, jobbar från tis till söndag, lång vecka igen, men men...

Men nu ska jag slänga på en film och vänta på att Phille ska vakna så vi kan gå ut en sväng :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0