Lördag & Söndag

Helgen har vart helt ok....

Igår så jobbade jag 12-19, ganska mkt att göra faktiskt men roligt för dagen sprang snabbt iväg. Sen efter jobbet så åkte jag hem till Pära där han, christian, aron och rikard satt och förfestade... Runt kl 21.30 så åkte vi iväg mot grebbestad.. Pära och Christian skulle ut till tanumstrand och rikard och aron skulle till Röde Orm. Jag själv åkte hem och bytte kläder och begav mej ju självklart ut till tanumstrand för att bugga bugga :) Det var Wahlströms som spelade och dom var väldigt bra, dock inte många kända ansikten, men höll mej ju mest på dansgolvet ( som vanligt, hehe). Åkte hem vid 1, men kl 02.15 så ringde Rikard och fråga om jag kunde köra hem och Aron, vilket jag givetvis kunde göra.. Men dom är ju inte dom snabbaste dom 2 grabbarna för dom skulle ju ha langos och de var en jävla kö, sen så skulle peder åka med till bullarn också så vi lämna väl grebbestad runt 3.. Sen efter man kört hem dessa goa folk så var man ju hemma runt halv 5 och kl 08.00 ringde väckarklockan för att göra sej klar för jobbet.
Dan på jobbet har vart hyfsad, var väldigt trött, men med massa koppar kaffe så har man allt kunnat hålla sej vaken,hehe! men som sagt jobbade bara 10-17 så skönt att vara hemma nu och tagit en dusch och fått på sej myskläderna..
Kommer att somna tidigt ikväll känner jag, hehe.. känner redan nu hur ögonlocken är tunga... men nu är de dags att förflytta sej till soffan och kolla på tv...

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0