Lördag

Idag har jag återigen jobbat, bara imorn kvar sen ÄNTLIGEN ledig en dag innan på nya passet igen. Idag har de vart lugnt på jobbet men vi har ändå haft lite å pysslat med.
Idag på jobbet när jag stod och pratade med Labbe och Anette så blev jag VÄLDIGT överraskad, men på ett mycket positivt sätt :) Christian var på nordby.. :) Han som jag inte sett på 5-6 år utan vi har bara pratat varje dag på msn i 2 veckor nu sen han tog kontakt med mej igen.. Först så gick han bara förbi när han såg att jag stod å prata med Labbe å Anette, men sen efter en stund så kom han tillbaka å jag gick bara rätt fram å krama honom! Åh det var så HIMLA kul att träffa honom igen:) så vi var ute å tog en cigg å prata lite smått innan jag var tvungen att gå in å börja jobba igen, hade kunnat stått ute i flera timmar å pratat med honom :) vi hade ju bestämt att jag skall komma å hälsa på honom nästa söndag å jag har vart så jävla nervös för de, men nu efter idag så känns de bättre för då har jag fått träffat honom 1 gång innan :) så nu längtar jag lite faktiskt till nästa söndag, ska bli så kul att träffa honom igen :) Även om mina tankar å känslor för dej ännu finns kvar så känns de inte mer än rätt att jag träffar Christian även om jag inte har några känslor för honom så kan de vara början på en väg för att glömma bort dej och allt du gjorde mej. Jag kan inte ta steget tillbaka till dej även om du säger att du ändrat dej och att du inte är samma person som du var då så vågar jag inte ta chansen att bli sårad igen. Så jag hoppas att du har kraft att börja om och att du en vacker dag förlåter mej och förstår mej varför jag inte valde att ta steget tillbaka till dej som du ville och du ska veta att varje steg som jag har tagit sen förra lördagen bestämde mej för att jag inte ville gå tillbaka till dej har varit av sorg, ett steg av sorg och förtvivlan. För jag kan inte vara tillsammans med dej bara för att du vill de, hoppas du förstår det för då är de på ett sätt en lögn för mej och det hade de blivit för dej med. Visst mina känslor för dej har ännu inte slocknat och dom kommer nog alltid finnas kvar i ett rum i mitt hjärta, men att vara tillsammans med dej igen vågar jag inte satsa på igen, för vi har ingenting kvar. Så tyst stark i mitt beslut valde jag att gå på en väg från allt det som vi hade och dej jag älskat så.
Nu finns det ingen väg tillbaka, inga ord som kan förhindra det som sker.
Som tunga stenar i mitt hjärta finns drömmarna vi aldrig kommer se.
Men om jag stannar vid din sida, skulle lögnen som jag bär på bli för stark.
Vi har redan gått för långt för långt ifrån varann, det finns ingen väg tillbaks.

En dag som inte jag kan se, kommer du att förstå.
När allt som gör så ont just nu lägger sej till ro.
Den dagen skrattar en annan tjej av lycka och dina ögon tror på kärlek än en gång.
Den dagen lever jag igen, fri från alla skulder som jag bär på nu.

Vad de gäller våran fader så har jag har jag återigen fått sms.
"Hej Sofia. Varför vill du inte svara på mina sms? Saknar dig hoppas jag du vet. Minigolf låter det kul? Kanske tennis. Kram pappa."
Nej de låter inte kul. Tänker inte svara på de jävla sms. För oavsett om jag svarar eller inte så kommer de ju likt förbannat sms dagen efter där han frågar varför jag inte svarar på hans sms som jag gör. Åh jag vill inte träffa honom å spela minigolf eller tennis. Så han behöver inte ens försöka anstränga sej för han hör inte av sej  någon gång å ringer å frågar hur de är med oss, de är bara vi som ska ringa och om vi inte gör de så är det bara tjöt om att varför vi inte hör av oss och vad de är nu för fel han har gjort och jag orkar inte med det längre, de är tillräckligt mycket som de är nu och det verkar då fanimej aldrig ta slut heller!!!

Ryggen min blir inte bättre heller så det blir en lugn kväll för mej idag oxå, ingen bugg ikväll heller. Har inte buggat på 3 veckor snart, Pära ringde förut å fråga om jag skulle med till Tanumstrand ikväll, Streaplers spelar, men då kan jag inte låta bli att bugga å då kommer jag ha ännu mer ont imorgon på jobbet och det vill jag inte. Så nu ska jag ta mej en cigg kolla på en film å sen krypa i säng.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0