Mammas födelsedag!!

Idag har jag som sagt vart ledig...

Dagen började med att jag var hos läkaren i Strömstad kl 11.00 gick väl hyffsat, inte så jättebra som jag hade hoppats på men men lifes goes on..
Sen så åkte jag upp till nordby och sa grattis till mamma och käkade lunch med Mia. Bilen rullade sedan till Bullaren där vi skulle fira mamma sen när hon kom hem. Vi som var där var ju jag, brorsan, syrran å hennes familj, min morbror och Jan och Nilla och Eivor! Riktigt trevligt och mysigt åt massa gott och så.. Så runt 22.30 rullade bilen hem till Grebbestad igen.. Så en dag med fullt upp som vanligt.. Längtar till min semester nu då jag inte ska göra ett jävla piss, bara ligga på stranden om vädret är med mej och umgås med mina vänner:)

Men nu sovdags, de är en dag imorgon med juh!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0