Onsdag

Idag har jag jobbat 10-17 med Mami :) Inte så mkt att göra direkt, men alltid lika kul att jobba med mami, även fast hon är chef så funkar de hur bra som helst! Vi har så roligt ihop, skrattar och skojar med varandra, hehe!

Idag så ringe kompisarna och frågade om jag skulle följa med till Lane Loge å bugga, Lasse Stefanz spekar där ikväll men min rygg är inte riktigt som det ska nu igen så jag valde att stanna hemma (kan du fatta Ewa att jag sa nej till  att åka med å bugga??:P )har väldigt ont nere vid svanken, men de brukar bli så när jag jobbar många dagar i rad och går mkt, blir nån överansträning känns det som.. Det gör fruktansvärt ont så jag känner att jag bara får ligga hemma på soffan å kolla på tv å ta de lugnt bara.

På söndag fyller Rikard 22 år och jag hade först tänkt att köpa ett flak öl till honom, men kolla sedan på en skit SNYGG skjorta som vi har uppe på jobbet, en svart med text i sidorna lixom, lite insvängd med en vit v-ringar t-shirt under som har et svart tryck på. Så nu är frågan (som ni som läser denna blogg kanske kan hjälpa mej att svara på ) ska jag köpa den skjorta+t-shirten? eller ska jag köpa ett flak öl?
Jag tänker såhär.. Ett flak öl kommer han ju dricka upp under en helg lixom sen är de borta att han fick det av mej när han fyllde, skjortan däremot kommer han ju alltid ha (förhoppningsvis) hemma i garderoben eller va fan som helst å om han då andvänder den så kommer han ju minnas att de var en present från mej. För en skjorta+t-shirt kan man väl ge till en kilkompis som fyller?

Igår så hörde våran kära far av sej till mej via sms under tiden som jag var på jobbet, jag märkte direkt att han inte var nykter pga hur han skrev sms.
I sms:et stod det såhär:
Skippar mauenn on den sä dxr. Saknar dfg. Trn mig.har.jag. Gjoort nåt som inte àr bva? Saknar dig. Kram Paqa_
Som sagt så är jag inte 10 år längre å jag tror att vilken jävel som helst kan se att människan inte är nykter. Åh han som inte drack mer som han säger åh jag blir så jääävla trött på honom. Varenda gång som jag ser att jag fått sms av honom får jag en klump i magen och det känns som jag inte får luft för man vet aldrig var det kan stå i dom förbannade sms. Och han skickar säkert samma saker till syrran å brorsan oxå. Men som sagt han har ju inte alla hästar i hagen och jag gör som syrran säger att jag bara skiter i dom och i honom snart fast de är jävligt svårt med tanke på att de är våran far. Men men livet går vidare.

Från dej har jag inte hört nått sen i lördags då jag sa till dej att de inte kommer bli vi någon mer gång. Jag har sett dej logga in på msn och jag har bara väntat på att du skulle börja skriva, men inget sånt. Kanske det denna gången gäller bye bye föralltid? tills vi den dagen kanske kan bara vara vänner? utan något mer strul som pågått i för många år. Men jag kan ärligt säga att jag kan fortfarande sakna tiden som vi hade även om det inte varade länge. Kan sakna att få krama dej, att inte ligga i dina armar när jag kollar på film, men allt detta kommer försvinna tillslut för oss båda, de är jobbigt som fan nu och kommer säkert vara det ett litet tag till. Jag själv försöker inte tänka på dej så mkt och de som vi hade för de är förbipasserat nu och det enda jag kan ta med mej från tiden är allt det roliga vi gjorde innan du gjorde som du gjorde och sårade mej djupt. Jag lyssnar nästan hela tiden på Islands bidrag Is it true för då tänker jag mkt på oss och får mej inte vilja gå tillbaka, men som sagt hoppas på att vi en dag kan förbli vänner utan massa bråk och maas. Och framförallt hoppas jag att du hittar nån tjej som gör dej lycklig.

Men nu ska jag prata lite med Christian innan sängdags!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: lina

lina hjärta zia!

2009-05-21 @ 11:55:33
URL: http://deblevalldelestyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0