Sjuk

Idag var de jobb igen. Jobb mellan 10-18, men jag var tvungen att åka hem klockan 4 redan för då klara jag inte av att vara kvar längre. Huvudet bara sprängde, jag frös, svettades å hade ont i hela kroppen. Så det var inte mer än att sätta sej i bilen å åka hem. Jag försökte verkligen att jobba för jag ville inte att mamma skulle jobba själv så många timmar för vi skulle upp med skyltar inför imorn å städa å lite så, men jag klarade verkligen inte av att stanna kvar, så mamma skickade väl rent tekniskt hem mej och iof så är de första gången på alla 3 år som jag jobbat på dixon som jag har fått gått hem för att jag har vart sjuk.

Ja som sagt är de nyöppning på Nordby Shoppingcenter. Klockan 12 slår dom upp portarna. 45 nya butiker säger dom har öppnat, jag har vart å kollar i nya centret men räkna inte direkt butikerna hur många dom var, men kan tänka mej att de är nått runt där. Så imorn är de nattöppet som gäller oxå 12-24 är öppettiderna för morgondagen. Jag ska jobba mellan 16-24, men ska åka hemifrån runt 11.30 ska åka in å sola i stan, sen sminka mej å sen ska jag åka så jag är uppe runt 1 så jag kan gå å kolla i lugn å ro i de nya centret innan jag börjar att jobba.

Men nu ska jag bädda ner mej i sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0