Sliiten

Idag har jog jobbat mellan 14-20, de har vart en seg dag. Jag är så fruktansvärt sliten i kroppen och jar har så ont i ryggen å i kroppen. Har jobbat för många dagar i rad med bara 1 dags ledighet. Jobbat 7 dar, ledig en å sen jobbat 6 dagar igen. Men nu är jag ledig lördag söndag å sen jobbar jag återigen från mån-sön pga mamma har semester.

På fredag är de nyöppning på Nordby Shoppingcenter. 45 nya butiker komma att öppna, så de kommer vara en jävla massa aktiviteter under helgen. På fredag öppnar vi 12 å stänger 24 :S Jag ska jobba på Dixon mellan 16-24 men ska vara borta i en butik som heter Trend å hjälpa dom att packa upp varor så jag åker upp ganska tidigt på fredag för att hjälpa dom innan jag börjar jobba på Dixon. Vi ska även hjälpa dom att plocka upp varor imorn, jag slutar kl 18 så går dit efter jobbet å vet inte hur länge som vi håller på. Det är nämligen så att det har blitt så försenade med den deras lokal så dom behöver hjälp att plocka upp å få fram varorna, så de känns inte mer än rätt att hjälpa dom.

Jag känner mej som sagt helt matt. Jag orkar ingenting längre, mina krafter är slut. Skulle behöva sätta mej på ett plan bort nånstans å bara vila, men nu är de inte mer än 2 veckor kvar tills jag går på semester i 2 veckor och de ska bli så JÄVLA skönt! Hoppas att de blir fint väder bara. Mitt huvud bara spränger min rygg å hela jävla kropp värker. Fan de känns som jag är på väg att gå in i väggen när som  helst, ändå har jag inte vart ute på flera helger och jag lägger mej i rimlig tid på kvällarna så jag i alla fall får sova MINST 8 timmar, men ändå är jag fortfarande trött.

Jag försöker att inte tänka på pappa någonting, men jag kände idag på jobbet när tanken på honom kom upp så blev jag alldeles yr u huvudet och fick ren panik! Jag frös och allt bara snurra å mådde illa och kände hur paniken jobbade sig upp från fötterna upp til huvudet. Mamma sa till mej att jag skulle gå in å sätta mej, men jag skyllde bara på att jag behövde dricka mkt så brukade de bli bra sen efter ett tag. Efter 20 min så släppte paniken och jag kunde koncentrera mej på jobbet igen. Detta är ganska jobbigt alltså.

Men nu ska jag bara hoppa i duschen å sen sova. En dag imorn väntar med jobb igen.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0