Sliten

Idag har jag återigen jobbat. Jobbde mellan 10-18 idag åh FY FAN va folk det har varit,  precis överallt har de vart så de har nästan inte gått att komma fram i gångarna. Så när jag åkte hem så var jag helt snurrig i huvudet och prata kunde jag inte, hehe! Orden bara famla runt.. Ryggen gör fortfarande hur ont som helst så om det inte blivit bra till måndag när jag är ledig så får jag nog ta och uppsöka läkare, bara jag inte blir sjukskriven för de vägrar jag att bli!!! Idag på jobbet så hände de en jätterolig sak. Jag stod och prata med Bettan och helt plötsligt så kommer ett äldre par in i butiken och går fram och ställer sej bredvid mej, jag vände mej ju om å hälsa för jag trodde att dom ville ha hjälp med något men då var det Kalle och Birgitta! Några släktingar till oss som är på pappas sida. Åh det var så himla kul att se dom igen, har inte sett dom på hur många år så helst.  Så vi blev ju ståendes å prata en bra stund om syrran å brorsan å sen kom ju samtalsämnet om pappa upp. Jag låtsades som om dom inte visste hur de låg till, men det visste dom och dom berättade att dom har försökt att prata med pappa om att han måste verkligen lägga av för annars kommer han att supa ihjäl sej.. Och då hade våran kära pappa svarat att han inte vill sluta ännu. Åh FY FAN vad arg jag blev å så jävla besviken inombords, jag bara kände hur benen å armarna började skaka å jag ville bara skrika! Vilket jävla as till pappa som vi har just nu alltså. Hann säger till oss gång på gång att han har slutat dricka å bla bla bla men så sitter han å säger till dom att han inte vill sluta! Fy fan säger jag bara.. Det här kommer han få höra nästa gång som han hör av sej till mej, då jävlar säger jag bara. Vilken jävla människa just nu känner jag bara.
Jag orkar inte med det här känner jag just nu det blir för mkt av allting. En farsa som bara ljuger och sårar hela förbannade tiden, sagt bye bye till dej som jag älskade så högt å som betydde allt för mej och att våran vovve gick bort. Fan jag längtar så mkt efter henne så att det värker och mitt upp i allt detta så hade jag sagt till Jeremias en gång att om han slutar snusar så slutar jag att röka, så han ringde förut idag å sa att han hade slutat i lördags å att jag ska sluta på lördag som kommer, först sa jag ja, men sen efter jag lagt på så tänkte jag att nej, jag ville inte sluta, inte nu och varför ska göra de bara för andra vill de? Åh plus att jag inte mår så toppen just nu så är de bättre för mej att röka för annars så vet jag att när jag blir riktigt ledsen å inte vet vad jag ska göra så kan lät en glasflaska gå i kras å bitar kan skära sönder mej och då är de bättre att röka. För jag vill inte utsätta mamma,paul,mina syskon och min systerson för oro så då är de bättre att ta flera cigg istället till smärtan i hjärtat går över. Sen skiter jag i vad hanna å jeremias säger för de är mitt val och som det ser ut nu så kommer jag inte sluta röka. Jag vill göra de den dagen jag själv känner för de och det gör jag inte idag.

I picked up the pieces
and put them back where they belong
but something's missing
though I look the same, I'm not that strong

Förut så ringde Pära å frågade om jag inte skulle komma ut till Rabbalshede, Aron å Anders har anordnat marknadsdans där ikväll, men jag klarar inte av att bugga med tanke på min rygg som ömmar så jävligt. Så de blir hemma kväll. Lina kommer hit å sover sen hon är ute på Röde Orm med gänget å fråga om hon fick sova här sedan, så hon rullar väl in här någon gång efter 3 som det stänger.

Idag efter jobbet så städa jag hela lägenheten å rensade ut min garderob så nu ska jag ge lite kläder till Bettans döttrar. Så nu blir de en cigg sen slänga på en film å bara slappa. Kanske prata lite med Christian oxå.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: lina

ha ha jag smög ju in =)

2009-05-22 @ 15:01:57
URL: http://deblevalldelestyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0