Sol och Värme

Idag har jag vart ledig. Vaknade imorse av att solen lyste starkt och toppen väder verkligen :) Så jag slängde på mej kläder och åkte hem till bullaren där jag lade mej ute i solen å bara slappna av. Jag sov väl mest största delen, bara va små vaken när jag bytte sida. Har inte sovit så bra inatt heller. Sen så åkte jag hem å ducsha å brände lite skivor, prata med lite med Christian sen så åkte jag till tanum där jag mötte Mami och vi käkade lite sen gick vi å kollade på Hedemyrs. Mysigt! De är så roligt att hitta på sånt med mamma! Så dagen har vart bra.

Igår innan jag gick å lade mej så kunde jag inte låta bli att skicka ett sms till dej. Det enda som jag skrev var God Natt. Åh fan va det ska vara svårt, å så jävla ont som det gör hela tiden.

I've tried to get you off my mind (My mind)
I've tried to play my part (My role sucked though)
But every time I close my eyes
You're still inside my heart

Imorn är de jobb igen, jobb fram till fredag sen ledig i helgen skönt!

Så nu ska jag slänga mej på soffan å bara slappa en stund innan sängen väntar:)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0