Sommar sommar!

Ledig idag, härligt!!
Så idag när jag vaknade så var de ju helt UNDERBART väder :) Så jag käkade lite frukost sen på med shortsen och gick ut och gick en promenad längs bryggan, supervarmt faktiskt för att vara 1 maj. Nästan alla som man mötte gick i kjol eller shorts och de kom förbi bilar med taket nerfälld och rutorna öppna och dom spelar gyllene tider och annan sommar musik och sommarkänslan kommer verkligen fram :)

Igår så var de valborgsmässoafton och grebbestad var fullt av massa ungdomar och raggarbilar som körde runt. Många kompisar var ute och festa men för min del höll jag mej hemma. Labbe kom hit och vi började kolla på en film, men han var så trött han hade jobbat 6-20, hann sluta egentligen 4 men fick jobba över för dom var för lite folk, så han var ganska trött så han åkte hem och sov sen, lr rättare sagt jag sa till honom att han skulle åka hem och sova, han försökte hålla sej vaken för han ville inte åka, men jag fick övertygat honom tillslut, hehe.. Så jag bara slappa och tog de lungt och somna sen oxå ganska gott. Vi hade ju haft inventering på jobbet så vi började kl 8 å var färdiga vid 5 tiden. Sen så åkte jag och mamma till Hedemyrs och kollade lite, köpte 2 par leggings, sen handla vi lite mat innan jag åkte hem. Ganska mysigt att vara ute med mamma så och kolla i affärer och bara umgås, de händer inte så ofta.

Idag ska jag bara ta de lugnt, philip kommer sen till mej och vi ska åka till bullaren där han ska sova hemma hos mamma tills imorn, ska bli mysigt att umgås med lilleman idag :) Så kvällen blir lugn och fridfull ganska skönt för ska jobba imorn..

Men nu ska jag slänga i en maskin tvätt och bara sen ta de lungt.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0