Underbar helg!

Återigen har jag haft en superbra helg! :)

I fredags så jobbade jag från 12-20. Det var en ganska tråkigt stämmning på jobbet faktiskt, jag å mamma var ju inte på jättebra humör som vi brukar vara pga elsa som dog innan, men dagen rullade på.. Runt 7 så ringde Pära å frågade om jag skulle åka med till laholmen på kvällen, lät roligt så självklart, dans var de ju oxå till Face-84. Så efter jag stängt och vart hemma och duschat och gjort mej iordning så var jag hos dom runt 21.15, lassa in Pära, Rikard,Aron och Anders i bilen. Innan Laholmen så åkte vi hem till Hanna och Mattias och hälsa på en sväng. Vi fick raggat med oss Hannaa oxå, kul! Laholmen var jättekul :) Alla hade lika roligt. På vägen hem så frågade grabbarna om jag skulle följa med till Borås på lördag till Lager 157..Of course var ju svaret :) I alla fall så var jag hemma runt 03.30 på fredag natt efter jag kört hem grabbarna.. Men de var en jätterolig dag:)

På lördag så ringde klockan 08.00, hade bara sovit ett par timmar så de streta verkligen emot att gå upp, hehe! Men upp kom jag iaf :) Var hemma hos Aron runt 9, då han och Rikard stöva ut. Dom hade inte sovit mer än 30 min sen dom kom hem pga dom legat uppe å tjötat! Men ölen korkades upp iaf för dom och sen på't igen, hehe! Tänkte för mej själv att dom kommer att somna så fort dom sätter sej i bilen, men ikke utan dom var vakna hela vägen å dagen haha! Värre var de då med anders så Rikard å Aron fick gå in och väcka, han var ganska bakfull kan jag säga haha! Han kom ut med 5-6 flaskor loka i handen å somna så fort han satte sej i bilen! Efter de så hämta vi Pära, som kom gående med pilot solglasögon och skinnjacka på sej, haha! Solglasögonen tog Rikard på sej direkt kan jag ju säga för att han skulle dölja sina röda trötta ögon, haha! Längre än till Munkedal kom vi inte för då fick vi stanna för att Anders skulle spy, då passa vi även på att byta chaufför så Pära fick köra (hans bil ju faktiskt, haha) Jag somna direkt faktiskt, men de var inte så långvarigt för min telefon var viss poppis den dagen, ringde hela förbannade tiden. I alla fall så var vi väl framme i borås runt 12.45 efter att vi fått stanna 5-6 gånger på vägen pga anders små bravader och baksmälla! haha!
Väl inne på Lager 157 så shoppa killarna loss, jag själv köpte faktiskt ingenting, haha dom var ganska förvånade killarna men samtidigs så vet dom hur mkt kläder som jag har oxå haha! Så jag var smakråd till dom, vilket uppskattades verkligen! Massa snygga skjortor hitta jag till Rikard som han var supersnygg i :) Samma med Pära! Dom andra 2 skötte sej själva haha! Men fan va mkt snyggt de fanns så på semestern ska jag åka dit å storshoppa, får säkert med mej grabbarna då oxå :)
Sen på hem vägen var vi inom Göterborg och käkade sen släppte vi av Aron hos sin flickvän som bor där. Sen så gick bilen hemöver igen, då körde jag för Pära ville korka upp haha! Så runt 18.20 var vi hemma hos Anders där min bil stod och killarna skulle gå av för att sen åka vidare hem till Pära för att börja förfesta inför tanumstrand, lr ja rättre sagt Pära å Anders skulle börja förfesta, Rikard hade ju druckit sen 9 tills vi kom hem så han fortsatte bara, haha!
Jag själv åkte hem till mej och byta på mej för att sedan åka in till Strömstad på grillkväll hos Leila med massa trevliga och underbara människor! Kände mej inte så jättesocial i början pga jag var så himla trött och sliten, de hade tagit på mina krafter båda dagarna haha! Ewa sa att man märkte på mej när jag har vart ute å dansat och vart iväg under dagen för att jag inte säger så mkt utan sitter mest tyst, haha! Stämmer nog faktiskt ganska bra in på mej haha! Men senare på kvällen kom jag igång, då kom övertröttheten fram i mej och jag bara flumma och retade Mikko ganska mkt, haha! Runt 00.00 åkte vi, jag körde hem Ewa och Mikko innan jag åkte hem. Men på hemvägen så ringde Pära å fråga om jag kunde köra hem Rikard till Bullarn, vad gör man inte för sina vänner så självklart :) Men innan jag körde hem honom så åkte jag bort till Bullargården för att försöka få med mej min bror hem som var på fest där, men de gick inte så bra, haha! Ganska dragen var han oxå, ska reta honom lite för det idag haha! Men som sagt honom fick vi inte med hem så bilen började rulla mot Nockeröd! Vi var väl hemma hos Rikard runt 01.30. Åh då skulle ju smarta jag ut å ta en cigg, men självklart skulle ju Rikard visa mej gården då och den nya maskinen, haha! Så vi gick runt där å titta och in i ladugården för han skulle visa mej vilka kor som hade kvar att kalva osv, kan ju ärligt säga att intresset inte var sådär jättehögt, men men det var lite kul ändå! Haha! Sen försökte han få mej att gå 1 km över ett av deras gärde för att kolla på lösdriften ( korna som dom släppt ut ) men då fick jag allt stopp på honom och fick honom att gå in å lägga sej ist med tanke på att han vart nästan vart uppe ett dygn och druckit hela dagen, så de nappa han på ist. Så vi sa hej då, så runt 2 åkte jag hem. Han nästan inte komma innanför dörren innan jag kände att ögonen nästan somna och att kroppen inte bar mej längre, men lyckade hålla mej vaken i 10 min till så jag bara fick spola av mej i duschen snabbt med tanke på att jag vart inne i ladugården. Så runt 02.30 somnade Sofia Martinsson ganska gott kan jag säga, stängde av telefonen oxå så ingen kunde ringa mej på morgonen.

Så idag har jag bara slappat! Ska åka till Bullarn en sväng sen, men det blir inte långvarigt hoppas jag. Sen jobb imorn, mamma har semester i en vecka nu så då är de dags att vara butikschef igen, puh! Ska jobba fram till söndag, men men det blir goa timmar och pengar att få sen när de är lönedags :)

Men nu ska jag slänga på en film innan de är dags att åka till Bullarn!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0