Usch vilken natt

Fy fan vilken jobbig natt det har varit, det har nog vart den hemskaste natten i mitt liv tror jag. Jag lade mej redan klockan nio på kvällen för att jag mådde så jävla dåligt, kände bara hur febern koka i mej, men jag kunde inte sova så jag flytta över mej till soffan istället å kolla lite på tv, efter ett taf la jag mej i sängen igen för jag var jättetrött. Men de gick inte att sova för om jag hade på mej täcket så svettades jag och blev jättevarm och tog jag av mej täcket så frös jag så jag skakade. Tillslut somna jag igen, men vakna nog en gång i timmen av att jag var tvungen att dricka vatten för jag var så jävla varm. Så nu när jag vakna runt 11 så fick jag gå upp å spola av mej i duschen för jag var alldeles dyblöt, får även byta sängkläder oxå. Ska försökta färga håret på mej innan jag ska åka å jobba. Jag känner ju att jag har feber idag med, men jag måste åka upp å jobba mellan 16-24. Hoppas att de blir en jävla massa å göra så timmarna går fort.

Men nu ska jag försöka sova lite till, sen färga håret och göra mej klar för att åka till jobbet.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0