Lätta hjärtat...

Nu behöver Sofia Martinsson lätta på sitt hjärta igen...

Blev så jävla besviken i lördags på våran Pappa..Vi hade nämligen tänkt att åka till Gbg (jag å christian) så sa vi att vi stannar i Uddevalla å tar en fika hos pappa å farmor för jag ville verkligen träffa dom för de var ett tag sen nu å christian var med så jag kände mej säker å trygg att veta att jag inte skulle åka själv..Så jag ringde hem till dom och Pappa sluddra nått om att han skulle åka till stan men att han jättegärna ville att vi skulle komma inom å ta en fika, ha sen så bestämde vi oss för att inte åka till Gbg för vi hade andra ärenden som vi skulle göra så då ringde jag in till pappa för att berätta detta, åh de tkt han ju var tråkigt sluddra han fram och vet ni vad Gubbjäveln rent ut sagt ( ursäkta men blev så jävla förbannad) han säger "hör gärna av dej kvällen innan ni kommer nästa gång" ok nu kanske ni som läser detta tänker "hmm vad är de för konstigt med de?" jo för när våran pappa säger så är för att han ska kunna veta exakt tid å dag som vi kommer så han ska kunna "sköta" sej å "bevisa" för oss att han inte dricker, vilket är ett jävla skitsnack bara, för han smuttar i sina jävla förbannade glas som står överallt med ren sprit i som han inte tror att vi ser...Gaaahhh blir så förbannad när jag tänker på de han sa i telefonen alltså...

Sen när vi åkte från Hedekas till Strömstad så somnade jag i bilen, men då kom alla tankar fram om hur jävla mycket som du har missat pappa? Alla våra skolbaler som vi har vart på, när vi har vart uppklädda å fina, Niklas konfirmation, kan du fatta hur de kändes för honom att inte ha sin egna pappa där? Philips dop, ditt enda barnbarn hitills..Aaa de känns som om listan kan bli hur lång som helst, men som sagt de verkar ju inte ha gått någon nöd på dej över att du missat alltihopa, du kan ju bara titta på korten å le å säga att vi var fina, för du har aldrig sagt nått om att du är ledsen över att du inte kunde deltagit, men nej utan de har du bara knipit käft om...

Ahh, nu har jag lättat hjärtat lite för denna kväll..

Sov Gott Alla Därute

Kram

Kommentarer
Postat av: lina

ring mig om du behöver <3

2009-11-23 @ 22:00:08
URL: http://linawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0