Skör som glas

Dom säger att man ska lätta tyngden ifrån sitt hjärta och visa hur man mår, men de är lättare sagt än gjort....Ingenting går som man vill längre...Allt känns bara så jävla tungt och jobbigt, dagen på jobbet har vart ett rent helvete har bara gått och bitit ihop hela dagen för att inte tårarna skulle rinna..Jag skakar bara inombords och känner hur nära panikångesten börjar krypa fram inom mej, som tur har jag medecinerna i väskan så jag kan ta dom så fort jag känner att den kommer att bryta ut...För det känns som om jag ser pappa överallt i hela jävla centret, när jag ser alla pappor gå och krama om sina döttrar så blir de ett rent helvete. Som sagt jag saknar dej i ensamhet när jag vet att ingen ser..Vill bara åka in å träffa dej, men jag orkar inte, för du lyckas alltid att såra mej på något sätt, men jag saknar dej och de kan ingen ta ifrån mej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0