Gahhh!

Idag har jag vart ledig, har bara gått runt i linne å trosor HELA dagen :) Men har städat och lagat mat så lite har jag allt fått gjort ändå!

I helgen så jobbade jag å fan va mkt vi hade att göra i lördags, men oj vad kul det var :) Jag å Reidun sålde som fanken :P Sen på kvällen så hade vi kräftskiva hos ewa och mikko, fan va roligt det var...Mkt skratt, hade seriöst träningsvärk i magen på söndage så jag kunde knappt skratta för då gjorde de ont, haha! Jag körde iaf på lördagen för jag skulle jobba, men oj vad kul de var :) Alla fina vänner är värda guld! Var väl hemma runt 02.30 på lördagen och skulle upp å jobba tidigt å hela dagen på söndagen, men de var de värt. Somna klockan 20.30 igår kväll, hehe och sov till 11 idag!

Som sagt har vart vart ledig och de har vart guld värt, fått pyssla lite hemma. Men vet inte vad de är jobbigt för ibland kan jag bara sätta mej och storgråta, sen när jag gråtit färdigt så fortsätter jag där som jag slutade och så har det vart en del gånger idag. Men sen var de bara att torka tårarna och sminka mej och åka till motionsbuggen i Hamburgsund för att komma på andra tankar, men de gick ju fanimej inte...Ingenting fungerade på buggen idag och jag vet fan inte varför!! Men är så besviken på mej själv när de blir så....

Imorn ska jag jobba, back to normal life again..Börjar 14-20 sen ska jag åka till Lur och försöka mej på motionsbuggen där å se om de kan gå nått bättre, hoppas på det iaf....

Men nu ska jag slänga mej i sängen och sova, kan ju sova ganska länge imorn med! :)

Natti Natt!


Kommentarer
Postat av: lina

mår du inte bra vännen? <3

2009-10-05 @ 23:07:35
URL: http://linawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0