Ingen väg tillbaka

Tyst stark i mitt beslut väljer jag att gå
På väg från allt som en gång var och dig jag älskat så.
Så jag lämnar nyckeln kvar på bordet och hoppas du har kraft att börja om.
Att du förlåter och förstår att varje stag som jag tar är fyllt av sorg.

Nu finns det ingen väg tillbaka inga ord som kan förhindra det som sker.
Som tunga stenar i mitt hjärta finns drömmarna vi aldrig kommer se.
Men om jag stannar vid din sida skulle lögnen som jag bär på bli för stark.
Vi har redan gått för långt, för långt ifrån varann.
Det finns ingen väg tillbaks.

Den dan som inte jag kan se, kommer du förstå.
När allt som gör så ont just nu lägger sej till ro.
Den dagen skrattar du av lycka och dina ögon tror på kärlek än en gång.
Den dagen lever jag igen, fri från alla skulder som jag bär på nu.

Nu finns det ingen väg tillbaka inga ord som kan förhindra det som sker.
Som tunga stenar i mitt hjärta finns drömmarna vi aldrig kommer se.
Men om jag stannar vid din sida skulle lögnen som jag bär på bli för stark.
Vi har redan gått för långt, för långt ifrån varann.
Det finns ingen väg tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0